صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 00:16   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 88076صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلدوشنبه، 5 آذر 1397 - 11:30
ظرفیت بالای ساحلی و بندری ایران با ۵۸۰۰ کیلومتر خط ساحلی
ترابر نیوز: معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برگزاری همایش بین المللی بنادر، سواحل و سازه های دریایی (ICOPMAS 2018) بستر مناسبی برای افزایش علم، آگاهی و عرضه توانمندی متخصصان داخلی در عرصه بین المللی است.
  
ترابر نیوز:

ظرفیت بالای ساحلی و بندری ایران با ۵۸۰۰ کیلومتر خط ساحلیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدرضا اله یار در سیزدهمین همایش بین المللی بنادر، سواحل و سازه های دریایی 2018 ، با ابراز امیدواری از برداشته شدن گام موثر در جهت رشد و توسعه مهندسی دریایی ،افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود 5800 کیلومتر خط ساحلی در شمال و جنوب از ظرفیت های بسیار مناسبی برخوردار است که لازمه توسعه پایدار و متوازن این مناطق ساحلی، افزایش علم، دانش و تبادل تجربیات اجرایی در عرصه های ملی و بین المللی است.
وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی طی 28 سال گذشته با همکاری نهادها و دستگاه های ذی ربط تلاش کرده است تا با برگزاری منظم همایش دوسالانه بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS) بستر مناسبی برای افزایش علم و آگاهی و نیز عرضه توانمندی متخصصین داخلی در عرصه بین المللی ایجاد کند.
قائم مقام همایش سیزدهمین همایش بین المللی بنادر، سواحل و سازه های دریایی 2018 با بیان اینکه این دوره که با حمایت معنوی 17 سازمان و انجمن بین المللی و ملی برگزار می شود و متخصصانی از 40 کشور دنیا حضور دارند، گفت: 80 مقاله به صورت شفاهی در سه سالن به صورت همزمان ارائه خواهد شد و 71 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود و 9 سخنرانی کلیدی پیش بینی شده است.
اله یار افزود: علاوه بر این شش کارگاه آموزشی برگزار می شود و نمایشگاه جانبی همایش با حضور بیش از 50 مجموعه مرتبط دریایی داخلی و خارجی دایر خواهد بود و در انتهای مراسم افتتاحیه چندین دستاورد مجموعه های دانش بنیان رونمایی خواهد شد.

تعداد بازدید: 1276 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار