پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:54   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49877صفحه نخست » ریلی 2یکشنبه، 30 شهریور 1393 - 20:15
باارتقای وضعیت ریلی و هوایی زمینه توسعه همه جانبه کردستان فراهم خواهد شد
  
ترابر نیوز:

 مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: انتظار می رود با تخصیص اعتبارات مناسب در آینده نزدیک بسترهای توسعه همه جانبه استان با ارتقای وضعیت ریلی، هوایی و جاده ای استان فراهم شود.


به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کردستان، محمد صادق وجدی اظهار داشت: مشکل اصلی راه های استان این است که با عملکردی که دارد همخوانی ندارد و بار ترانزیتی و ترافیکی بالایی بر رویی جاده ها حاکم است.


وی افزود: در راستای سیاست راه و شهرسازی و دستور العمل های صادره تاکنون معادل 142 کیلومتر روکش حفاظتی و پیشگیرانه در استان کردستان انجام شده است.


مدیر کل راه و شهر سازی استان کردستان بیان کرد: سال گذشته 100 کیلومتر راه اصلی محافظت شده است که در مجموع دو سال می توان گفت معادل 250 کیلومتر راه استان کردستان روکش شده است.


وجدی یادآور شد: در بحث ممیزی ایمنی تمام محورهای شریانی استان گام های اساسی برداشته شده و نقاطی که در بروز حادثه نقش داشته اند بررسی و ایمن سازی شده اند.


وی ادامه داد: در حوزه راه با توجه به حساسیتی که وجود دارد هیچ حرکتی بدون برنامه ریزی انجام نمی شود و یکی از اولویت های حوزه راه ایمن سازی جاده ها در راستای کاهش تصادفات است.


مدیر کل راه و شهر سازی استان کردستان گفت: تمام پل های استان در قالب طرح ممیزی ایمن شده اند و ناپیوستگی در حفاظ های کناری جاده ها نیز از مواردی بوده که اقدامات لازم بر روی آنها انجام شده است.


وجدی با اشاره به این مطلب که مدیریت سیستمی سازمان هم خوشبختانه فعال شده است، اظهار داشت: پروژه ارتقای ایمنی و بهسازی باشماق، افزایش طول باند سبقت و ارتقاء ایمنی ورودی و خروجی شهرها از جمله اقداماتی بوده که در حوزه مدیریت سیستمی انجام شده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خوشبختانه 100 درصد تعهدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای کشور در استان کردستان عملی شده و چندین پروژه نیز مازاد بر تعهدات راه و شهرسازی در کردستان عملیاتی شده که یکی از آن ها ارتقای ایمنی و بهسازی پنج کیلومتر اول مریوان - باشماق است.


مدیر کل راه و شهر سازی استان کردستان بیان کرد: ارتقاء محور همدان - سنندج و مریوان مرز باشماق ضروری است و همچنین احداث فرودگاه سقز نیز در توسعه همه جانبه شمال کردستان و جنوب آذربایجان غربی بسیار موثر است.


وجدی یادآور شد: انتظار می رود با تخصیص اعتبارات مناسب در آینده نزدیک بسترهای توسعه ای همه جانبه ای استان با اراتقاء وضعیت ریلی، هوایی و جاده ای استان فراهم شود.

تعداد بازدید: 26078 ،    
  
کلیدواژه ها: ریلی - هوایی


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار