دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 17:49   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48478صفحه نخست » دریایی2چهارشنبه، 8 مرداد 1393 - 13:45
موانع بندر "شهید رجایی" برای حضور لاینرها برداشته شد
  
ترابر نیوز:
معاون بندری و مناطق ویژه ‌اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طی 3 ماه گذشته با اطلاع رسانی‌های انجام شده به لاینرها از طریق سازمان بنادر و بخش خصوصی فعال توانستیم آنها را متقاعد کنیم که هیچ مانعی برای حضورشان در بندر شهید رجایی وجود ندارد.
موانع بندر
علی جهاندیده، معاون بندری و مناطق ویژه ‌اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بهانه تحریم‌ها برای افزایش قیمت تمام شده کالاها با پیشرفت مذاکرات هسته‌ای برداشته شد، گفت: سازمان بنادر با شرکت‌های خصوصی فعال و نمایندگان کشتیرانی مقیم در داخل کشور جلساتی در راستای ورود کشتی‌های بزرگ به بندر شهید رجایی داشته‌اند. 

وی در ادامه افزود: در 29 تیر ماه اولین کشتی در بندر شهیدرجایی پهلوگیری کرد و 3 مرداد نیز کشتی مستقیما از شانگهای چین بارگیری و در این بندر پهلوگیری کرد.
 
جهاندیده در ادامه اظهار داشت: با اتمام قرارداد شررکت تایدواتر و طی مراحل متعدد در ترمینال 1 و 2 بندر شهیدرجایی به طور موقت دو شرکت جدید تا پایان سال حضور دارند و با اتمام قرارداد آن‌ها اپراتور جدیدی با مدت زمان بیشتری انتخاب خواهند شد.

معاون بندری و مناطق ویژه ‌اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه توضیح داد: طی این 3 ماه با اطلاع رسانی‌های انجام شده به لاینرها از طریق سازمان بنادر و بخش خصوصی فعال توانستیم این لاینرها را متقاعد کنیم که هیچ مانعی برای حضور آنها در بندر شهید رجایی وجود ندارد.
تعداد بازدید: 697 ،    
  
کلیدواژه ها: بنادر - لاینرها - دریانوردی


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار