دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 18:10   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46355صفحه نخست » دریایی2دوشنبه، 12 خرداد 1393 - 22:30
سرمایه‌گذاری در بنادر سرعت پیشرفت را 5 برابر می‌کند
  
ترابر نیوز:

به گزارش جوان ایرانی، علی جهاندیده در بازدید از بندر شهید رجایی با اشاره به اینکه این بندر دروازه اقتصادی کشور است، افزود: بر همین اساس دولت و وزرا در کنار سازمان بنادر و دریانوردی کشور برای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای توسعه دریا محور در حال تلاش و برنامه ریزی هستند.

وی، داشتن یک وجب ساحل در دنیای امروز را نعمتی با ارزش دانست و اظهار داشت: با اهتمام دولت و مجلس باید برای رشد اقتصاد دریایی، اشتغال و توسعه شهرهای لجستیکی در بنادر به اجبار هم که شده به اهداف تعیین شده دست یابیم.

معاون امور بندری و منطقه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اعتقاد داریم می شود با مهیا سازی شرایط برای سرمایه گذاران در یک سال به اندازه پنج سال پیشرفت کنیم، بیان کرد: فاز های 2 و 3 مجتمع بندری شهید رجایی بدون بودجه دولت و از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی هم تکمیل می شود.

جهاندیده با تاکید بر اینکه با آوردن بخش خصوصی به میدان می توانیم در کشور شهرهای لجستیکی کالا داشته باشیم، گفت: تمام شهرهای آباد دنیا در سواحل بنا شده‌اند و دیدگاه اقتصادی کشورها هم اکنون دیدگاه دریایی است.

وی حق مردم ایران را بهره‌مندی از دریا و بندر بیش از موقعیت کنونی دانست و گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان بنادر و دریانوردی کشور بتوانیم مصمم‌تر عمل کرده و بهترین نیروهای ممکن را برای نقش آفرینی بنادر هرمزگان در کریدور شمال-جنوب گزینش کنیم.

معاون امور بندری و منطقه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: هرمزگان به عنوان مقصد اصلی حمل و نقل دریایی کشور می‌تواند در این مسیر نقش خود را بیش از پیش نشان دهد و در صادرات مجدد، صنایع و کارخانجات تبدیلی قدم بردارد.

تعداد بازدید: 684 ،    
  
کلیدواژه ها: سرمایه - گذاری - بنادر - سرعت - پیشرفت - برابر


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار