دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 17:14   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45701صفحه نخست » متروسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 13:15
قطار شهری کرج دیگر فرصتی برای تأخیر ندارد
  
ترابر نیوز:

رئیس شورای شهر کرج با استقبال از سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در ساخت و توسعه خطوط مترو گفت: قطار شهری دیگر فرصتی برای تأخیر ندارد.

 
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، محمود دادگو اظهار کرد: زیان واقعی هر روز تأخیر در بهره‌برداری از قطار شهری کرج قابل محاسبه نیست و امروز دیگر نه فرصتی و نه حوصله‌ای برای انتظار کشیدن باقی‌مانده است.

 
وی ادامه داد: قرار گرفتن متروی کرج روی ریل بهره‌برداری برد ـ برد واقعی است و به سال‌ها رنجِ شهر و شهروندان در زمینه نبود شبکه ریلی درون شهری پایان می‌بخشد.

 
این مسئول گفت: این پروژه عظیم و ملی طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اعتباری و عدم عمل دولت به تعهدات خویش به صورت نیمه تمام باقیمانده و با توجه به فضای کنونی اقتصاد کشور به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای تسریع در بهره‌برداری از آن مشارکت با بخش خصوصی و استفاده از توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشد.

 
دادگو با اشاره به موافقت معاونت راهبردی ریاست جمهوری با انتشار و فروش یک‌هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت از طریق سیستم بانکی، آن را مکمل حضور شرکت‌های بخش خصوصی دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با استفاده از تمامی گزینه‌ها بتوانیم قطار شهری را به سمت ریل بهره‌برداری هدایت کنیم.

 
یادآوری می‌شود صاحبان سرمایه و صنایع کشور ترکیه در قالب یک هیئت 25 نفره از سازمان قطار شهری کرج و حومه دیدن کردند.

 
در این دیدارها مقرر شد در آینده‌ای نزدیک تیم‌های کارشناسی هر دو طرف در مورد چگونگی سرمایه‌گذاری و مراحل مختلف به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

تعداد بازدید: 518 ،    
  
کلیدواژه ها: متروکرج


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار