دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 16:22   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44888صفحه نخست » دریایی2پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1393 - 20:30
ظرفیت بارگیری بندر امیرآباد افزایش می‌یابد
  
ترابر نیوز:
 مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: ظرفیت بارگیری بندر امیرآباد در طرح کوتاه مدت 2 و نیم میلیون تن افزایش می‌یابد.

سید علی نعیمی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید هیئت تجاری روسیه از بندر امیرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش ما این است که ظرفیت بارگیری بندر امیرآباد را در سال جاری افزایش دهیم.

 
وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت بارگیری بندر امیرآباد بیش از 5.5 تن است.

 
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در ادامه بیان داشت: در برنامه‌ریزی انجام شده تلاش داریم در برنامه کوتاه مدت بیش از 2.5 تن ظرفیت بارگیری بندر را افزایش دهیم.

 
وی خاطرنشان کرد: در طرح نهایی بندر امیرآباد بیش از 18 میلیون تن بار بارگیری می‌شود که این طرح در بلند مدت برای توسعه بندر پیش‌بینی شده است.

 
این مسئول خاطر نشان کرد: افزایش میزان بارگیری در مقایس بیش از میلیون تن در طرح بلند مدت پیش‌بینی شده است.

 
نعیمی در ادامه به طرح‌های کوتاه مدت در دست اجرای بندر امیرآباد اشاره کرد و گفت: اسکله رو ـ رو بندر طی یکسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و چهار پست اسکله نیز در 30 ماه آینده قرار است افتتاح شود.

 
وی دیگر برنامه‌های در دست اجرا برای بندر امیرآباد را احداث راه دسترسی به بندر عنوان کرد و گفت: محوطه‌سازی شرقی بندر تا پایان سال نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در ادامه با اشاره به روند بارگیری این بندر در سال‌جاری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 400 هزار تن بار از بندر امیرآباد جابه‌جا شد و با حضور هیئت روسی در این بندر و از سرگیری ارتباط دو کشور میزان خدمات گیری در این بندر نیز افزایش می‌یابد.
 
منبع:تین نیوز
تعداد بازدید: 740 ،    
  
کلیدواژه ها: بارگیری کالا - بنادر - مازندران


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار