پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 01:41   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 88504صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 19 دی 1397 - 12:59
رفع مشکلات محور بجنورد - جنگل گلستان با ورود مدعی العموم/ اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال ظرف ۲ ماه آینده برای اجرای پروژه
ترابر نیوز: رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از رفع مشکلات محور بجنورد-جنگل گلستان تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده، مقرر شد حداکثر تا دو ماه آینده مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.
  
ترابر نیوز:

حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، با اشاره به مشکلات محور بجنورد-جنگل گلستان، گفت: محور بجنورد-جنگل گلستان، که هرساله شاهد بروز تصادفات منجر به فوت عدیده‌ای در این محدوده هستیم، به عنوان یکی از مهمترین مسائل حوزه حقوق عامه به شمار می‌رود.

وی با تبیین برخی اقدامات انجام گرفته به منظور کاهش سوانح رانندگی در این محور، مسأله تخصیص اعتبارات را یکی از مشکلات اصلی بر سر راه اجرا و معوق شدن این پروژه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی پیگیری‌های بعمل آمده، مقرر شده که ظرف حداکثر دو ماه آتی مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.

این مقام قضایی افزود: با توجه به جلسه مشترکی که بین اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان‌های خراسان شمالی و گلستان برگزار شد، مسأله صدور مجوز‌های زیست محیطی برای توسعه این محور مرتفع گردیده و ما هم اکنون با تسهیل این فرایند، منتظر اجرای سریع تعهدات از سوی شرکت مجری طرح هستیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز بر لزوم نحوه تقسیم کار بین دستگاه‌های مرتبط استانی و شرکت زیرساخت برای پیگیری افزایش اعتبارات این محور تاکید و اظهار کرد: این موضوع از محل اعتبارات ملی و استانی و همکاری دستگاه قضایی استان برای تسهیل روند تملک اراضی مورد نیاز به منظور توسعه محور بجنورد- جنگل گلستان را از جمله مهمترین دستور کار این بازدید توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری میزان، اخیرا نیز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به اتفاق، معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیر شرکت زیرساخت منطقه شرق کشور و جمعی از مقامات و مسئولین استانی از نقاط حادثه خیز محور بجنورد-جنگل گلستان بازدید کردند.

انتهای پیام/

 

تعداد بازدید: 870 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار