جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:24   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 80290صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلدوشنبه، 26 تیر 1396 - 13:46
نشست مشترک کمیسیون انرژی با مدیرعامل و هیئت مدیره راه‌آهن برگزار می‌شود
ترابر نیوز: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان بخش‌های مرتبط راه آهن خبر داد.
  
ترابر نیوز:

قره‌خانی

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: این جلسه روز سه‌شنبه در محل سازمان شرکت ملی راه آهن برگزار می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه مصوب شده که یک درصد از فروش نفت به توسعه راه آهن تخصیص یابد و از آنجایی که کمیسیون انرژی مجلس در مورد مباحث مربوط به تولید و یا درآمدهای نفتی ارتباط نزدیکی دارد باید بررسی کند که برای این یک درصد که رقم بالایی هم می شود چه برنامه ای دارند و چه کارهایی را انجام دادند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در واقع باید بررسی شود که آیا برنامه های راه آهن می تواند در جهت توسعه راه آهن، تامین امنیت، آرامش مردم، کاهش هزینه های تولید، کاهش ترافیک و یا جلوگیری از تخریب زیست محیطی گره ای را باز کند یا خیر.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در ادامه اظهار داشت: درواقع در بررسی ها و گزارش‌ها باید به این نتیجه برسیم که اگر برنامه هایشان مناسب است در سال‌های آتی نیز در مباحث بودجه‌ای مساعدت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 425 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار