پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 01:36   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 58450صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 - 15:29
بازپیرایی چهره مخدوش پایتخت
ترابر نیوز: مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به طراحی توسعه فضای سبز در بزرگراه‌های پایتخت گفت: طراحی و توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه شهید حکیم انجام می‌شود.
  
ترابر نیوز:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان وفضای سبز شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به چهره مخدوش پایتخت اظهار کرد: به منظور تلطیف منظر شهری بازپیرایی چهره مخدوش شهر آرامش روحی و روانی شهروندان و توزیع عادلانه فضای سبز توسعه فضای سبز در بدنه حاشیه بزرگراه‌های شهر تهران در حال انجام است.
 
وی افزود: در حال حاضر بسیاری از بزرگراه‌های شهر تهران از جمله شهید مدرس شهید همت آزادگان شهید چمران شهید باکری شهید حکیم یادگار امام (ره) امام علی‌(ع) اما رضا(ع) و ... به طول بیش از 300 کیلومتر در مسیر رفت و برگشت به اجرا درآمده است.
 
مختاری تصریح کرد: طراحی و توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه های شهید شوشتری شهید رستگار مقدم ضلع شمالی و جنوبی شهید حکیم ( در محدوده منطقه 21 و 22) و ... نیز در دست اجرا است.
 
مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران ادامه داد: احداث و بازسازی فضای سبز در سطح مناطق 22 گانه نیز در دست اجرا قرار دارد.
 
انتهای پیام/
تعداد بازدید: 185 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار