پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 01:33   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49236صفحه نخست » ریلی 2دوشنبه، 10 شهریور 1393 - 19:30
مدیرکل جدید راه آهن زاگرس معرفی شد
  
ترابر نیوز:
صبح امروز با حضور قائم مقام راه آهن، مدیرکل جدید راه آهن زاگرس معرفی شد. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، احمد خدایی، قائم مقام راه آهن در مراسم معارفه مدیرکل راه آهن زاگرس با بیان اینکه پروژه دو خطه کردن اهواز– بندرامام خمینی (ره) شروع شده است گفت: در حال حاضر با تخصیص اعتبارات لازم این عملیات آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بیشتر شهر های بزرگ دنیا خط آهن در داخل شهر وجود دارد افزود: به طور مثال شهری مانند مسکو ۹ ایستگاه راه آهن در داخل شهر دارد و با این تفاسیر با خروج راه آهن از شهرها برخی امکانات و ظرفیت ها از مردم آن منطقه گرفته خواهد شد. 

به گفته خدایی هیچ برنامه ای مبنی بر اینکه راه آهن از شهر خارج شود، وجود ندارد ضمن اینکه درصدد هستیم تا معضلات و مشکلات مردم حاشیه خطوط ریلی را حل کنیم. 

همچنین سیدرضا سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر با اشاره به اینکه هر خدمتی که انجام می شود باید در جهت رضایتمندی مردم باشد گفت: دولت تدبیر و امید در مدت یکسال فعالیت اقدامات چشمگیری در مورد مباحث هسته ای و سلامت و درمان انجام داده است. 

وی افزود:در حال حاضر لایحه خروج از رکود تورمی نیز با همکاری مجلس و دولت ارایه شده تا پیرو آن در جهت رفع بخشی از معضلات اساسی کشور در اقتصاد گام برداشته شود. 

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه دوخطه کردن محور جنوب از مطالبات مردم خوزستان است، خاطرنشان کرد: در کنار این مساله متولیان باید ارتقا کیفیت ناوگان های مسافری و بهبود خدمات ارایه شده در این زمینه را مدنظر قرار دهند. 

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حسن زیودار، مدیرکل سابق ناحیه زاگرس، سیدرضا سادات حسینی به عنوان مدیرکل راه آهن زاگرس معرفی شد.
 
 
تعداد بازدید: 553 ،    
  
کلیدواژه ها: انتصاب - مدیرکل جدید راه آهن زاگرس


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار