دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 19:50   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43870صفحه نخست » متروشنبه، 16 فروردین 1393 - 22:30
طرح مطالعاتی احداث مترو در اراک با جدیت پیگیری می‌شود
  
ترابر نیوز:

ترابرنیوز | استاندار مرکزی گفت: طرح مطالعاتی احداث مترو در شهر اراک امسال با جدیت ادامه خواهد یافت. 

 محمدحسین مقیمی اظهار داشت: شهر اراک به عنوان یکی از شهرهایی که اخیرا به عنوان کلانشهر معرفی شده است، در بحث حمل و نقل به شدت نیازمند تغییر و تحول است. 
 
وی تصریح کرد: با توجه به آلودگی هوای شهر اراک و لزوم کاهش تردد خودروها در سطح خیابان‌ها احداث مترو به عنوان یک ضرورت احساس می‌شود که طرح مطالعاتی احداث مترو  در سال جاری با جدیت پیگیری و دنبال خواهد شد. 
 
استاندار مرکزی ادامه داد: مسئولیت اجرای این طرح مطالعاتی به عهده شهرداری واگذار شده و شهرداری باید این طرح مطالعاتی را در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی کند. 
 
مقیمی گفت: احداث مترو نقش بسیار مهم و موثری در کاهش آلودگی هوای شهر خواهد داشت و از تردد بالای خودروها و ترافیک خواهد کاست. 
 
وی با اشاره به اقدام اخیر شهرداری در بحث حمل و نقل شهری بیان داشت: شهرداری با اجرای طرح انتقال پایانه‌های شرکت اتوبوسرانی به سه نقطه میدان سرداران، خیابان میرزای شیرازی و میدان آزادی گام ارزنده‌ای در راستای کاهش آلودگی هوا و ترافیک برداشته است که امیدواریم با مشارکت مردم شاهد اثربخشی هرچه بیشتر این طرح باشیم. 
 
استاندار مرکزی تاکید کرد: همچنین در راستای کاهش آلودگی هوای شهر اراک در سال جاری بحث انتقال صنایع آلاینده به خارج از محدوده شهری را با قاطعیت پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 583 ،    
  
کلیدواژه ها: اراک - احداث مترو در اراک


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار