دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 23:20   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 105240صفحه نخست » اخبار رسانه هادوشنبه، 27 فروردین 1403 - 06:57
تفسیر، ولی نصر، مشاور سابق اوباما از تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو:
[آمریکا می‌گوید]در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می‌کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما پاسخ به حمله تهران موضع تهاجمی محسوب می‌شود / حمایت از اسرائیل در غزه هرگز خطر وارد کردن واشنگتن به جنگ را نداشت، اما حمایت از نتانیاهو در تهاجم علیه ایران یک پیشنهاد متفاوت است
  
ترابر نیوز:
گفت:  تماس تلفنی بایدن با «بی بی»[نتانیاهو] را می توان اینگونه تفسیر کرد که [آمریکا می‌گوید] در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما اگر در موضع حمله باشید از شما حمایت نمی‌کنیم. پاسخ به حمله ایران نیز موضع تهاجمی محسوب می‌شود. 
 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ولی نصر، مشاور سابق اوباما در تفسیر خود از  تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو نوشت:  [آمریکا می‌گوید] در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما اگر در موضع حمله باشید از شما حمایت نمی‌کنیم.
 
به گزارش «انتخاب»؛ وی گفت:  تماس تلفنی بایدن با «بی بی»[نتانیاهو] را می توان اینگونه تفسیر کرد که [آمریکا می‌گوید] در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما اگر در موضع حمله باشید از شما حمایت نمی‌کنیم. پاسخ به حمله ایران نیز موضع تهاجمی محسوب می‌شود. 
 
 مشاور سابق اوباما افزود: حمایت از اسرائیل در غزه هرگز خطر وارد کردن آمریکا به جنگ را نداشت، حمایت از نتانیاهو در تهاجم علیه ایران این ریسک را دارد و این یک پیشنهاد کاملاً متفاوت برای آمریکا است.
تعداد بازدید: 123 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار