دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 22:55   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 105194صفحه نخست » بین المللشنبه، 25 فروردین 1403 - 06:43
اظهارات دائم اسرائیلی‌ها در مورد حمله احتمالی ایران جهت جلب همدلی امریکا و اروپاست / تهران از اینکه تل‌آویو را در آماده باش مداوم نگه دارد، سود می‌برد
  
ترابر نیوز:
مدیر مرکز مطالعات خلیج فارس دانشگاه قطر:
دکتر محجوب الزویری، مدیر مرکز مطالعات خلیج فارس دانشگاه قطر در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: اظهارات روزافزون اسرائیلی‌ها در مورد حمله احتمالی ایران  با هدف مانور روی این روایت است که رژیم اشغالگر در معرض تهدید قرار گرفته است.  این امر باعث جلب همدلی امریکا و اروپا با آن‌ها می‌شود که دقیقا همان چیزی است که دولت اسرائیل می‌خواهد.  
 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اظهارات دائم اسرائیلی‌ها در مورد حمله احتمالی ایران جهت جلب همدلی امریکا و اروپاست / تهران از اینکه تل‌آویو را در آماده باش مداوم نگه دارد، سود می‌برد

 مدیر مرکز مطالعات خلیج فارس دانشگاه قطر معتقد است که اظهارات دائم اسرائیلی ها در مورد حمله احتمالی ایران جهت جلب همدلی امریکا و اروپاست.
 
به گزارش «انتخاب»؛ دکتر محجوب الزویری، مدیر مرکز مطالعات خلیج فارس دانشگاه قطر در صفحه ی توییتر خود نوشت:
 
اظهارات روزافزون اسرائیلی‌ها در مورد حمله احتمالی ایران  با هدف مانور روی این روایت است که رژیم اشغالگر در معرض تهدید قرار گرفته است. 
 
این امر باعث جلب همدلی امریکا و اروپا با آنها می شود که دقیقا همان چیزی است که دولت اسرائیل می خواهد. 
 
مهم‌ترین چیز برای آنها منحرف کردن توجهات از تهاجم وحشیانه به غزه است. با این اوصاف، به نظر نمی‌رسد که ایران بخواهد[با حمله به اسرائیل]، آنها را به این هدفشان برساند. 
 
علاوه بر این، ایران از اینکه نیروهای اسرائیلی را در حالت آماده باش مداوم در انتظار یک حمله احتمالی نگه دارد، سود می برد زیرا چنین وضعیتی با توجه به درگیری اسرائیلی ها در غزه، موجب فرسایش مضاعف نیروهایشان می شوند.
تعداد بازدید: 132 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار