دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 17:16   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 97567صفحه نخست » اقتصاد- انرژِیشنبه، 9 مهر 1401 - 12:16
بهره برداری از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌ غربی؛ امسال
  
ترابر نیوز:

کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌ غربی به طول ١٨٩ کیلومتر و شمال آذربایجان‌ غربی به طول ۱۱۱ کیلومتر در حال اجرا است که طی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 
تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه و حمل و نقل ریلی آذربایجان غربی خبر داد و وعده داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌ غربی طی امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز، رستم قاسمی 30 اردیبهشت در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه کریدور بزرگراهی شمال‌ غرب کشور در ارومیه با بیان اینکه توسعه راه‌ ها در آذربایجان‌ غربی به صورت جدی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، از برنامه‌ ریزی برای ارتقای شاخص استفاده از مسیر ریلی و مسیر بزرگراهی خبر داد.

 

قاسمی بر ضرورت توسعه بزرگراهی و بهبود وضع جاده‌ های اصلی استان آذربایجان غربی تاکید کرد و افزود: به زودی با برنامه‌ های در نظر گرفته شده تحول عظیمی را در این نقطه از ایران اسلامی شاهد خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک‌ هزار و ۵٣٠ کیلومتر، مرز بازرگان در آذربایجان غربی را به بندر امام خمینی (ره) در خوزستان متصل می‌کند و ۳۵ درصد این شبکه حمل‌ و نقل جاده‌ ای با طول ۵۶۹ کیلومتر در این استان احداث می‌ شود.

وی با بیان اینکه، توسعه زیرساخت‌ های حمل و نقل در پایانه‌ های مرزی یکی از کارآمدترین راهکارهای برون رفت از چالش‌ های اقتصادی به شمار می‌ رود، گفت: احداث کریدور بزرگراهی شمال‌غرب کشور کمک شایانی به این امر می‌ کند.

قاسمی اعلام کرد: کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌ غربی به طول ١٨٩ کیلومتر و شمال آذربایجان‌ غربی به طول ۱۱۱ کیلومتر در حال اجرا است که طی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تعداد بازدید: 367 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار