جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:11   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 94436صفحه نخست » اخبار رسانه هاپنجشنبه، 29 مهر 1400 - 08:00
ضرب‌الاجل رئیس‌جمهور به شریعتمداری برای معرفی متخلفان واردات خودرو!?
  
ترابر نیوز:

حسن روحانی رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وزیر صنعت، برای معرفی متخلفان واردات غیرقانونی خودرو و توزیع نامناسب خودروهای داخلی توسط خودروسازان، ضرب‌الاجل 15 روزه تعیین کرد.

ضرب‌الاجل رئیس‌جمهور به شریعتمداری برای معرفی متخلفان واردات خودرو
 تین نیوز

حسن روحانی رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وزیر صنعت، برای معرفی متخلفان واردات غیرقانونی خودرو و توزیع نامناسب خودروهای داخلی توسط خودروسازان، ضرب‌الاجل 15 روزه تعیین کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، رئیس‌جمهوری به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا ظرف ۱۵ روز موضوع تخلف در واردات خودروی خارجی و توزیع خودرو توسط خودروسازان داخلی را بررسی و هرگونه تخلف را صریحاً به مردم و دستگاه قضایی اعلام نماید. در پی تخلف اعلام‌شده از سوی مراجع نظارتی مبنی‌بر ثبت‌سفارش و واردات بیش از ۶۴۰۰ خودرو از مسیرهای غیرقانونی و همچنین دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر نارضایتی مردم و مصرف‌کنندگان از نحوه توزیع و یا قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان داخلی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور ضمن تأکید بر لزوم شفافیت و مقابله با هرگونه فساد، به دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا ظرف ۱۵ روز هر دو موضوع را بررسی و چنانچه هرگونه تخلفی صورت گرفته، متخلفان را هر چه سریع‌تر به مردم و دستگاه قضایی معرفی کند.

تخلفات گسترده در بازار خودرو که پیش از افزایش قیمت ارز اتفاق افتاد، باعث شد تا درمان افزایش ناگهانی قیمت ارز، بازار خودروهای داخلی و خارجی دچار مشکلات زیادی شود.

 
تعداد بازدید: 406 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار