پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 12:44   
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 94208صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل دوشنبه، 1 شهریور 1400 - 11:11
عملکرد خجالت آور شهرداری تهران در بزرگراه آزادگان
عملکرد خجالت آور شهرداری تهران در بزرگراه آزادگانمدیریت قوی و با تدبیر مدیریتی است که قبل از اجرای پروژه همه موارد را با جزئیات بررسی و پس از اطمینان کامل از حل همه مشکلات پروژه را آغاز نماید مدیریتی که برای شهروندان ارزش قائل باشد هرگز اینگونه مردم را عذاب نمی دهد. حال که پروژه شروع شده و مردم هر روز اینقدر دچار عذاب هستند چرا چاره اندیشی نمی کنید؟ چرای برای حل مشکلات هم اندیشی و تدبیر نمی کنید. آقای زاکانی می بایست شخصا اینگونه کم تدبیری ها را بررسی و مدیریت فرمایند و اجازه تکرار چنین رویه های آزار دهنده ای را ندهند.
  

ترابر نیوز:

سرعت اجرای برخی  پروژه های عمرانی در شهرداری تهران مایه شرمساری است در حالی که کشورهای مختلف جهان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح زمان اجرای پروژه های عمرانی بزرگ و پیچیده را به شدت کوتاه نموده اند،  زمان اجرای برخی پروژه های کوچک عمرانی در شهرداری تهران بسیار طولانی و آزار دهنده است. از جمله این پروژه ها ترمیم بزرگراه آزادگان است که منجر به آزار مردم و اتلاف میلیون ها ساعت وقت شهروندان تهران از خروجی شیخ فضل الله به بزرگراه آزادگان تا چند کیلومتر داخل آزادگان می باشد. 

تاوان برنامه ریزی و مدیریت نامناسب را مردم هر روز و هر ساعت پرداخت می کنند  دلیل این عملکرد تاسف بار چیست؟ آیا پیمانکار ضعیف است و ماشین آلات لازم را در اختیار ندارد؟ آیا بودجه لازم برای اجرای سریع این پروژه در اختیار نمی باشد؟ آیا مجوزهای لازم برای اجرای سریع پروژه اخذ نشده؟ آیا شن و آسفالت وجود ندارد؟  هر کدام از اینها یاموارد دیگر که باشد نشان دهنده ضعیف مدیریت و برنامه ریزی در تیم مدیریت پروژه و شهرداری تهران است. مدیریت قوی و با تدبیر مدیریتی است که قبل از اجرای پروژه همه موارد را با جزئیات بررسی و پس از اطمینان کامل از حل همه مشکلات پروژه را آغاز نماید  مدیریتی که برای شهروندان ارزش قائل باشد هرگز اینگونه مردم را عذاب نمی دهد.  حال که پروژه شروع شده و مردم هر روز اینقدر دچار عذاب هستند چرا چاره اندیشی نمی کنید؟  چرای برای حل مشکلات هم اندیشی و تدبیر نمی کنید. آقای زاکانی می بایست شخصا اینگونه کم تدبیری ها را بررسی و مدیریت فرمایند و اجازه تکرار چنین رویه های آزار دهنده ای را ندهند. 

 

عملکرد خجالت آور شهرداری تهران در بزرگراه آزادگان

عملکرد خجالت آور شهرداری تهران در بزرگراه آزادگان

تعداد بازدید: 2091 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   مرور خبرهاو تحلیل ها  
  به اندازه دور کره زمین در ایران لوله کشی گاز انجام دادیم!
  چرا آمریکا روند گازکشیِ ایالات خود را متوقف کرد؟
  انتقاد نرجس سلیمانی عضو شورای شهر از توافق زاکانی با چین: به اندازه هزینه‌های انجام شده مسئولین در سفر به چین وسایل حمل و نقل عمومی به تهران اضافه نشده / موضوع خرید واگن از چینی‌ها مانند مَثَلِ معروف «دوغ کردن دریا با یک کاسه ماست» است
  «دنیای اقتصاد» از ضرورت جایگزینی برق با گاز گزارش می دهد: نیروگاه ‏‏ ها بهینه‏‏ تر از خانه‏‏ ها
  راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  لغو توافق مخفیانه روسیه و اوکراین در خصوص دریای سیاه
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار