چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 23:48   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 89237صفحه نخست » بین المللپنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 10:45
عامل تصادف مرگبار قطار قاهره مشخص شد
ترابر نیوز: لوکوموتیوران یکی از دو قطاری که باعث حادثه روز چهارشنبه در ایستگاه قطار رامسیس در قاهره پایتخت مصر شدند، به اشتباه خود اعتراف کرد
  
ترابر نیوز:
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه ؛ لوکوموتیوران یکی از دو قطاری که باعث حادثه روز چهارشنبه در ایستگاه قطار رامسیس در قاهره پایتخت مصر شدند، به اشتباه خود اعتراف کرد.
راهبر یکی از دو قطاری که باعث حادثه روز گذشته چهارشنبه در ایستگاه قطار رامسیس شد، به مسئولیت کامل خود در این حادثه اعتراف و از ملت مصر و خانواده های قربانیان این حادثه عذرخواهی کرد.
علاء فتحی اعتراف کرد برای درگیری با راننده قطار دیگر، در حالی که هنوز قطار به طور کامل متوقف نشده بود، آن را ترک کرده است.
به گفته وی، نقص فنی در دستگیره گاز قطار باعث می شد سرعت آن به تدریج افزایش یابد و به همین علت در زمان ورود قطار به ایستگاه سرعت آن حدود شصت کیلومتر در ساعت بود و برخورد آن با موانع سیمانی در انتهای خط، باعث انفجار تانکر بنزین شد.
پیش از این، دادستان مصر علت حادثه ایستگاه قطار رامسیس را که باعث مرگ بیست نفر و زخمی شدن بیش از پنجاه نفر شد، درگیری لفظی بین دو لوکوموتیوران اعلام کرده بود.
تعداد بازدید: 1193 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار