جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:59   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 78053صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 19 اسفند 1395 - 13:29
اقتصاد رقابتی باید در کشور ایجاد شود
ترابر نیوز: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد ما در حال نابود شدن است، گفت:رقابت در اقتصاد مهم است و باید رقابت در کشور ایجاد شود.
  
ترابر نیوز:

به گزارش مهر، فریدون احمدی شامگاه چهارشنبه در نشست گفتگوی دولت و خصوصی، افزود: از تولید چاقو در زنجان در  مجلس حمایت شد و با توجه به اینکه به صنعت چاقوی زنجان از بعد تولید نگاه نشده بود، کسب و کار این شهر را تهدید می کرد که از زوایه تولید و اشتغال دفاع شد..

وی  از سهم ۲۸ درصدی لایحه بودجه استان زنجان خبر داد و گفت:حساسیت ایجاد شده به برخی از استان ها ،استان زنجان از بیشترین بودجه بگیر از استان ها می باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دانشگاه مبانی تحول است، اظهار کرد: باید در کشور رقابت ایجاد شود و خروجی دانشگاه ها آن نیست که دولت می خواهد و جوانان ما باید برای خود کار ایجاد کند و کار آفرین خود باشند.

احمدی با بیان اینکه رقابت در اقتصاد  مهم است و باید رقابت در کشور ایجاد شود، گفت: کشور گران اداره می شود، تا رقابت نباشد کاری موفق نمی شود، دانشگاه انواع رشته ها را ایجاد می کند، کاری برای فارغ التحصیلان نیست چرا که در دانشگاه رقابت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود،گفت:  نباید مالیات  به ناحق از کسی گرفته شود و اگر سیستم مالیاتی اصلاح و جلوی فرار مالیاتی گرفته شود میزان مالیات نیز افزایش پیدا می یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  کشور تا زمانی که متکی به نفت است با توجه به تزلزل قیمت نفت دچار کسری بودجه خواهیم شد.

احمدی گفت: هنر سازمان حمایت در این است تا حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده را همزمان با هم تامین کند.

وی به سهام عدالت اشاره کرد و یاد آورشد: سهام مردم در سهام عدالت ارزشمند است اما خطرش این است که نیازمندان این سهام را به قیمت ناچیز واگذار کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: سهام عدالت مقرر بود تا پشتوانه اقتصادی خانوارها باشد و نباید به راحتی اجازه معامله آن صادر شود.

تعداد بازدید: 639 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار