جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 15:22   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49847صفحه نخست » مترویکشنبه، 30 شهریور 1393 - 01:15
سهم 50 درصدی دولت برای متروی اصفهان پرداخت نشده است
  
ترابر نیوز:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دولت هنوز 50 درصد سهم خود را برای پروژه متروی اصفهان پرداخت نکرده و شهرداری بیشتر از تعهدات خود برای این پروژه هزینه کرده است.

 
فتح‌الله معین با اشاره به اینکه دولت باید 50 درصد از هزینه‌های پروژه متروی اصفهان را پرداخت نکرده است، اظهار کرد: اما هنوز دولت به این تعهد خود عمل نکرده است.

 
وی با بیان اینکه دلایل متعددی برای تأخیر در بهره‌برداری از پروژه متروی اصفهان وجود دارد، اضافه کرد: اما عدم جدیت و اهتمام کافی مدیریت شهری نسبت به پروژه مترو از مهم‌ترین این دلایل است.

 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مباحثی مانند میراث فرهنگی ممکن است در راستای اجرای هر پروژه‌ای پیش بیاید، تصریح کرد: اما مسئولان باید از ابتدا به صورت جدی در راستای رفع این مشکلات تلاش می‌کردند، البته در حال حاضر مشکلات میراثی در راستای احداث ایستگاه‌های خط یک متروی اصفهان برطرف شده است.

 
وی با بیان اینکه البته نمی‌شد که حدود 15 سال یک مسئله‌ای بدون تصمیم‌گیری بماند و سپس تمام افراد یکدیگر را متهم کنند که مشکل مترو جای دیگر است، ادامه داد: از ابتدا باید مشکل میراثی مترو در خیابان چهار‌باغ برطرف می‌شد و معطل ماندن یک پروژه بزرگ مانند مترو نیست.

 
معین با اشاره به اینکه میزان پرداختی‌های شهرداری برای پروژه مترو بسیار بیشتر از پرداختی‌های دولت بوده است، تاکید کرد: از ابتدا مقرر شده بود که 50 درصد هزینه‌های این پروژه توسط دولت و 50 درصد دیگر توسط شهرداری پرداخت شود.

 
وی با تاکید بر اینکه همچنین دولت در پروژه‌های شهری دیگر مانند سالن اجلاس و دیگر موارد به تعهدات خود عمل نکرده است، افزود: اما شهرداری در راستای اجرای این پروژه‌ها جور دولت را کشیده است و دولت باید حداقل به تعهدات خود عمل کند تا این پروژه‌ها روی زمین نماند.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 1396 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو - مترو اصفهان


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار