جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 19:06   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47157صفحه نخست » متروسه شنبه، 3 تیر 1393 - 16:45
تا پایان سال:
متروی هشتگرد آزمایشی راه‌اندازی می‌شود
  
ترابر نیوز:
فرماندار ساوجبلاغ از راه‌اندازی متروی هشتگرد تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: راه‌اندازی این پروژه فعلاً به صورت آزمایشی انجام می‌شود.
  

به گزارش دنیای صنعت، ابوالقاسم پالیزگیر صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران و پیمانکاران متروی شهر جدید هشتگرد گفت: ارائه خدمات به مردم یکی از مهمترین وظایف است بنابراین با در نظر گرفتن مواردی چون ترافیک و استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی لازم است که مترو در هشتگرد هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی از تزریق 180 میلیارد تومان برای ادامه این طرح از سوی دولت خبر داد و تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال‌جاری اتمام متروی گلشهر به هشتگرد است که تلاش می‌شود در زمان تعیین شده این هم به تحقق بپیوندد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: متاسفانه اجرای این پروژه به برخی از مشکلات از جمله معارضین برخورد کرد که تاکنون معطل مانده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 70 هزار مسافر ساوجبلاغی به کلانشهرهای کرج و تهران عزیمت می‌کنند، افزود: کاهش بار ترافیکی از جمله مهمترین مزایای اجرای این پروژه است که لازم است هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

پالیزگیر یکی از مهمترین نیازها را در این بخش استقرار ایستگاه بین راهی عنوان کرد و گفت: شهرهای گلسار و کوهسار و کردان نیاز دارند تا ایستگاه‌های بین راهی داشته باشند.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز طی سخنانی بر اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه تا دهه فجر امسال  خبر داد و گفت : با تزریق نقدینگی جدید کار پروژه به سرعت در حال انجام است.

علی توکلی گفت: ایستگاه شهر جدید با 20 هزار مترمربع و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

تعداد بازدید: 612 ،    
  
کلیدواژه ها: متروی هشتگرد


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار