شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 01:18   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40398صفحه نخست » متروجمعه، 29 آذر 1392 - 19:00
خط ۳ متروی تهران در دو مرحله به بهره‌برداری خواهد رسید
  
ترابر نیوز:

 

ترابر نیوز | عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس بازدید صورت گرفته از خط ۳ متروی تهران، این خط در دو مرحله به اتمام خواهد رسید و بخش اول آن تا پایان سال و بخش بعدی تا پایان سال ۹۳ به اتمام می‌رسد.
 
 
ابوالفضل قناعتی  با اشاره به بازدید امروز اعضا کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از خط 3 متروی تهران گفت: بازدیدی از این خط داشتیم که خوشبختانه روند کار مورد قبول اعضای کمیسیون شورا قرار گرفت.
 
 
وی تصریح کرد: خط 3 متروی تهران حدود 37 کیلومتر است که جنوب غربی تهران (کمربندی جاده ساوه) تا شمال تهران (اتوبان ارتش) را به هم متصل می‌کند.
 
 
قناعتی گفت: طبق برنامه انجام شده خط 3 متروی تهران در دو مقطع به بهره‌برداری خواهد رسید که حدود 2 ماه آینده 20 کیلومتر از این خط (از جاده ساوه تا مصلی) به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: 17 کیلومتر باقیمانده از خط 3 متروی تهران از مصلی تا بلوار ارتش سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد به طوری که هم اکنون برخی از مراحل این خط نیز از جمله حفاری تونل‌ها، بتن‌ریزی و ریل‌گذاری به اتمام رسیده است.
 
 
قناعتی تأکید کرد: امیدواریم با تعامل دولت و شهرداری و تخصیص اعتبارات سال آینده خط 3 متروی تهران به طور کامل به بهره‌برداری برسد.
 
منبع:تین نیوز
 
تعداد بازدید: 716 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو تهران


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار