دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 22:14   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39981صفحه نخست » مترویکشنبه، 17 آذر 1392 - 18:30
چرا اراده تکمیل خطوط متروی تهران وجود ندارد؟
  
ترابر نیوز:

 

ترابر نیوز | محمدباقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه صدر - نیایش با اشاره به اینکه برای دو طبقه کردن پروژه‌ها و بزرگراه‌ها مطالعات زیادی صورت می‌گیرد گفت:دو طبقه کردن بزرگراه بعثت در دستور کار قرار دارد.
 
در این زمینه اگر خاطر اعضای شورای همگانی حمل و نقل باشد دریکی از جلسات این شورا که در خصوص مترو - مونوریل بحث شد، عنوان کردم که اگر برای آن دستگاه جرثقیل که کار ساخت پل را به صورت پیوسته انجام می دهد فکری نکنیم بعد از افتتاح صدر، سراغ بزرگراهی دیگری خواهند رفت که ظاهرا این پیش بینی درست از آب در آمد ! به هر حال صاحب آن جرثقیل می بایست آن را به کار گیرد ! 
 
پل صدر و تونل نیایش تنها یک خوبی دارد و آن اینست که برای همه اثبات شد که اگر مدیریت کلان شهری اراده و ایمان داشته باشد می تواند در مدت زمان اندک کارهای بزرگ انجام دهد. اما حیف که این اراده به جای تکمیل خطوط متروی تهران، صرف چنین کارهایی می شود. واقعا آن حجم خاک برداری و تونل سازی با آن قطر که در تونل نیایش انجام شده و آن حجم پل سازی در محور صدر برای 4+2 خط عبوری برابر با چه میزان خط و ایستگاه متروی زیر زمینی و مرتفع است؟ نمی شود شهرداری این رکورد شکنی را در ساخت خطوط مترو به کار گیرد؟ البته که می شود ! 
 
 
منبع:تین نیوز
تعداد بازدید: 761 ،    
  
کلیدواژه ها: قالیباف - متروی تهران


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار