جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:13   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 98731صفحه نخست » اقتصاد حمل و نقلجمعه، 21 بهمن 1401 - 23:19
ویدیو / وضعیت اسفناک بزرگراه‌های تهران با بارش برف / شهرداری نه شن‌پاشی کرد نه نمک‌پاشی/ از سُر خوردن تا هُل دادن خودروها
  
ترابر نیوز:
امروز همزمان با بارش برف در تهران، تقریبا تمامی معابر اصلی شهر قفل و وضعیتی اسفناک حکمفرما شد. بر اساس گزارش ها، شهرداری تحت مدیریت علیرضا زاکانی حتی از انجام اقدامات اولیه و ابتدایی مانند پاشیدن نمک و شن بر روی آسفالت خیابان ها هم ناتوان ماند. این ویدیو وضعیت به هم ریخته یک بزرگراه را نشان می دهد که خودروها در خیابان در حال سر خوردن هستند و مردم سرگردان نیز به هل دادن مشغولند.
 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ویدیو / وضعیت اسفناک بزرگراه‌های تهران با بارش برف / شهرداری حتی یک کیسه نمک و شن هم نپاشید / سُر خوردن خودروها در بزرگراه هاشمی رفسنجانی / مردم در حال هُل دادن خودروها

امروز همزمان با بارش برف در تهران، تقریبا تمامی معابر اصلی شهر قفل و وضعیتی اسفناک حکمفرما شد. بر اساس گزارش ها، شهرداری تحت مدیریت علیرضا زاکانی حتی از انجام اقدامات اولیه و ابتدایی مانند پاشیدن نمک و شن بر روی آسفالت خیابان ها هم ناتوان ماند.

 

این ویدیو وضعیت به هم ریخته یک بزرگراه را نشان می دهد که خودروها در خیابان در حال سر خوردن هستند و مردم سرگردان نیز به هل دادن مشغولند.

تعداد بازدید: 485 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار