جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 15:32   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 94944صفحه نخست » اخبار رسانه هاچهارشنبه، 17 آذر 1400 - 14:43
قطع گاز پرمصرف ها
  
ترابر نیوز:

مدیرعامل شرکت گاز فارس از آغاز طرح پایش مصرف گاز ادارات در استان با هدف شناسایی مشترکان پر مصرف خبر داد.

غلامعباس حسینی گفت: در این طرح ۴۲ گروه‌ پایش شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان‌های دولتی و اماکن  عمومی را رصد کرده و درصورت بالا بودن مصرف، در مرحله اول به مشترکان تذکر و اخطار داده می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت گاز فارس، او ادامه داد: در صورت ادامه بی توجهی به اخطار کتبی و رعایت نکردن دمای رفاه، جریان گاز طبیعی ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به این که دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه است، افزود: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات و سازمان‌های دولتی با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی اجرا می‌شود.

او ‌با اشاره به اینکه با رسیدن فصل سرما، افزایش مصرف گاز را شاهد هستیم، عنوان کرد: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن، همه سازمان ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری تا پایان سال موظف به رعایت کامل مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هستند.

حسینی گفت: برای اجرای این بخشنامه رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضاهای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده، خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایی در روزهای تعطیل و استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا در اولویت قرار دارد.

تعداد بازدید: 953 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار