پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 05:08   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 94911صفحه نخست » اخبار رسانه هادوشنبه، 15 آذر 1400 - 12:25
تا 7 آبان مجموع واکسن تزریق شده از ۸۵ میلیون دوز فراتر رفت
  
ترابر نیوز:

آمار واکسن‌های تزریق شده از ۸۵ میلیون و ۳۶۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۱۴ تن از ایشان وخیم است.

پتاکنون ۵۲ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۴۰ دوز اول و ۳۳ میلیون و ۸۸ هزار و ۹۴۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۸۱ هزار و ۵۳۷ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۸۵ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۹۱۷ دوز واکسن در ایران که ۷۶۱ هزار و ۵۳۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.
تبلیغات
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید
به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۲۸۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۴۰۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۵ هزار و ۹۹۸ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۷۳۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۰۱۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۵ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

تعداد بازدید: 337 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار