پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:55   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 94302صفحه نخست » اخبار رسانه هادوشنبه، 29 شهریور 1400 - 07:30
اتوبوس خوکار برقی ولوو در سنگاپور
  
ترابر نیوز:

او 

اولین اتوبوس خوکار برقی ولوو در سنگاپور

اولین اتوبوس خوکار برقی ولوو در سنگاپور


سنگاپور که در حال حاضر اتوبوس های شاتل و تاکسی ها و کامیون های خودمختار را دارد، بر روی فناوری های خودگردان متمرکز است. سنگاپور در حال حاضر استفاده از نسخه آزمایشی اولین اتوبوس بزرگ الکتریکی خود مختار است. این اتوبوس برقی که نامش Volvo 7900 است و با همکاری شرکت Volvo ساخته شده است. Volvo در بخش تکنولوژی و رانندگی مستقل و خودمختار به خوبی فعال است. این شرکت ماشین های خودکار خود را در چین آزمایش کرده است. کامیون های خودکار را در معادن نروژ و میدان های چغندر قند در برزیل وارد کرده است. حتی کامیون هایی طراحی کرده است که کابین راننده هم ندارند.

 اتوبوس خوکار برقی ولوو در سنگاپور


Volvo7900، نخستین اتوبوس برقی خودکار است که برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود. این اتوبوس دارای 36 صندلی است اما می تواند حدود 80 مسافر را با مصرف 80% انرژی کمتر نسبت به سایر اتوبوس های دیزلی جابجا کند. این اتوبوس از یک نرم افزار جهت یابی AL برای پیداکردن راه ها استفاده می کند و دارای مجموعه ای از سنسورهای پیشرفته از جمله LIDAR و دوربین های استریو می باشد که توانایی گرفتن عکس 3D یا سه بعدی را دارند.

 اتوبوس خوکار برقی ولوو در سنگاپور


همچنین دارای سیستم پیشرفته جهت یابی جهانی ماهواره ای است که محل را با دقت یک سانتی متر ارائه می کند. Volvo7900 دارای یک واحد اندازه گیری داخلی است که حرکت های اتوبوس را دریابی می کند به طوری که حتی در نواحی ناهموار اتوبوس تکان های کمی می خورد و همواره صاف حرکت می کند.
Volvo 7900 باید از پورت های شارژ سریع 300 کیلو واتی استفاده کند که باید در زیرساخت اطراف مسیرش قرار گیرد. ایستگاهها برای شارژ اتوماتیک طراحی شده اند و می توانند ظرف 3 تا 6 دقیقه باتری را کاملا شارژ کنند.

تعداد بازدید: 564 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار