دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 16:37   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 91747صفحه نخست » اخبار رسانه هاسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 13:49
حضور مردم در انتخابات به مفهوم مقبولیت نظام است
  
ترابر نیوز:

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه «شکوه حضور» رادیو اقتصاد گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای به مفهوم مقبولیت نظام اسلامی است.

«علی آقا محمدی» ضمن تقدیر از ملت به جهت مشارکت جدی در انتخابات افزود: پیام این حضور با نشاط و ارزش آفرین مردم ایران به دنیا در حقیقت همان انسجام و اتحاد ملی است.

وی همچنین اظهارداشت: این ملت قهرمان و شهید پرور برای حفظ موجودیت کشور، نظام و دفاع از ارزش های الهی خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تبلیغات مغرضانه دشمنان علیه ایران تمامی ندارد، گفت: بیگانگان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و کشور استفاده می کنند.

وی در ادامه افزود: با وجود تبلیغات مسموم دشمنان با هدف کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات خوشبختانه امروز همه ملت ایران از هر قوم و قبیله ای در این صحنه با شکوه سیاسی حضور جدی پیدا و خط بطلان بر تبلیغات، نقشه ها و اهداف آنان کشیدند.

آقا محمدی بیان داشت: حضور گسترده مردمی و رقابت پر نشاط گروه های مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی یادآورشد: مردم ایران همواره در کنار انقلاب، نظام و رهبری بوده و در حقیقت حضور آنان در صحنه های مختلف موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

ویژه برنامه "شکوه حضور" کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی محمدجواد طالبی و نازنین کتابچی و گویندگی حمید عبیری و زهرا تقی ملا و تیمور کوشکی و گزارشگری مهدخت نعمت زاده، شیما شکوه و لیلا علاقمند ساعت ۷: ۴۵ به مدت ۳۱۰ دقیقه و ساعت ۱۵ به مدت ۴۸۰ دقیقه به روی آنتن رادیو اقتصاد خواهد رفت.

تعداد بازدید: 491 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار