شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 01:01   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 91647صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 10:34
اعزام ۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری به مناطق سیل زده سیستان
ترابر نیوز: خراسان جنوبی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام چهار دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
  
ترابر نیوز:

سیل

اسدالله جلال زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به کمبود ماشین‌آلات راهداری به منظور بازگشایی معابر و راه‌های استان سیستان و بلوچستان بر اثر سیل اخیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی چهار دستگاه ماشین الات راهداری به این استان اعزام کرد.

وی ادامه داد: این دستگاه‌ها شامل؛ بلدوزر، لودر، کمرشکن و کفی(از هر کدام یک دستگاه) به همراه رانندگان مربوطه برای امدادرسانی و بازسازی راه‌های مواصلاتی تخریب شده ناشی از سیل اخیر از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) اعزام شدند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در زمان شرایط بحرانی وظیفه همگانی بوده که نسبت به کمک رسانی به هموطنان همتی مضاعف انجام دهند.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با تجهیزات و ماشین‌آلات آمادگی کامل برای ورود به بحران‌ها را دارد و با توجه به وسعت استان و بارندگی‌ها نیازمند افزایش ماشین‌آلات راهداری سنگین برای انجام عملیات در زمان بحران است.

انتهای پیام

تعداد بازدید: 661 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار