چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 22:26   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 91525صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 24 آذر 1398 - 12:59
امضای تفاهمنامه‌ ٦٥ هزار میلیاردی وزارت نفت با ایران خودرو / ١/٥ میلیون ماشین دوگانه‌سوز می‌شوند
ترابر نیوز: در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد با هدف تخصیص ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای گازسوز کردن خودرو‌ها و کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا، تفاهمنامه‌ای بین وزارت نفت، ایران خودرو و بانک ملت امضا شد.
  

ترابر نیوز:

 

به گزارش خبرگزاری دانشجو در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد با هدف تخصیص ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای گازسوز کردن خودرو‌ها و کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا، تفاهمنامه‌ای بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران زیر مجموعه‌ی وزارت نفت و ایران خودرو و بانک ملت با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد، علیرضا صادق آبادی معاون امورپالایشی وزیر نفت و مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل ایران خودرو امضا شد.


محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای تفاهم نامه تامین مالی طرح توسعه و تولید کارخانه‌ای و کارگاهی خودرو‌های دوگانه سوز CNG بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و بانک ملت، گفت: سابقه همکاری بانک با وزارت نفت به بیش از ده سال باز می‌گردد که آثار مثبتی در بخش‌های اقتصادی کشور داشته است.

مدیرعامل بانک ملت به استفاده حداکثری از ذخایر نفتی کشور اشاره کرد و افزود: بانک ملت در پروژه خودکفایی کشور از واردات بنزین با وزارت نفت مشارکت داشته و دارد. موضوع آلودگی هوا را داریم که یکی از راهکار‌ها دوگانه سوز کردن خودرو‌ها است.

بیگدلی ادامه داد: مرکز بانک ملت در راستای تامین زنجیره ارزش در حوزه نفت یک طرح مهم و ملی در اقتصاد کشور را امضا می‌کند که حدود ۶۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودور در کشور پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای عملیاتی کردن بخشی از برنامه اقتصاد مقاومتی خواهد بود. همچنین موضوع کاهش هزینه مصرف کننده نیز در این تفاهم نامه مدنظر است.

بیگدلی افزود: در طرح ساماندهی سوخت نیز پروژه پرداخت هزینه سوخت خودرو‌ها را انجام دادیم. در قالب سامانه ایجاد شده، از قاچاق سوخت نیز جلوگیری شد.
تعداد بازدید: 1945 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار