صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 00:17   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90716صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 24 مرداد 1398 - 12:50
توسعه خطوط ۸، ۹ و ۱۰مترو؛ بزودی
ترابر نیوز: ۲۸ واگن به خطوط ریلی مترو در اوایل شهریورماه اضافه می‌شود
  
ترابر نیوز:
ه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیروز حناچی در گفتگو با خبر ۱۸:۳۰ با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری پایتخت برای توسعه خطوط مترو گفت: امیدواریم بزودی توسعه خطوط ۸، ۹ و ۱۰ را آغاز کنیم تا مشکلات و خلاء‌ها در مناطقی که مترو به آن‌ها نرفته است، مانند منطقه ۲۲ و محدوده شمالی و غربی تهران برطرف شود.
حناچی اقدامات لازم برای اجرای لوپی که به شکل U خطوط تبادلی و تقاطعی مترو را فراهم می‌کند، از دیگر برنامه‌های پیش رو معرفی و عنوان کرد: درکنار افتتاح ایستگاه‌های خطوط ۶ و ۷، ایستگاه‌های جدید را که مهم‌ترین آن‌ها ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) در خط ۶ است به مجموعه اضافه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: همچنین تمام ۷۰ واگنی که در گمرگ باقی مانده بود و به شکل قطعات منفصله وارد کشور شد، ترخیص کردیم. ۴ قطار کامل که شامل ۲۸ واگن است نیز اوایل شهریورماه به شبکه ناوگان حمل و نقل ریلی تهران اضافه خواهد شد.
حناچی در ادامه با اشاره به لغو مصوبه برج باغ‌ها و تلاش شهرداری تهران برای حفظ این سرمایه‌های طبیعی گفت: در یک ماه گذشته باغ عبقری را که قرار بود برج باغ در آن ساخته شود، افتتاح کردیم و در منطقه ۱۴ باغ وثوق الدوله در حال توسعه است.
وی اظهار کرد: همچنین امیدواریم در آینده کلنگ افتتاح و توسعه فضای سبز سایت چهارباغ که در شمال مصلی قرار دارد، به زمین بخورد.
تعداد بازدید: 1008 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار