چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 01:04   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90715صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 24 مرداد 1398 - 11:39
اولین موتورسیکلت چهارچرخ برقی کشور پلاک‌گذاری می‌شود
ترابر نیوز: اولین موتورسیکلت چهار چرخ تمام برقی کشور با نام تجاری خودروی برقی کوادرو تا پایان تابستان امسال پلاک گذاری می‌شود.
  
ترابر نیوز:

اولین موتورسیکلت چهارچرخ برقی کشور پلاک‌گذاری می‌شود

مدیرعامل شرکت پیشران خودرو روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این اقدام که  نتیجه تلاش معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی کشوراست  باعث شد تا برای اولین بار شاهد پلاک گذاری این موتور سیکلت چهار چرخ در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

حسین زیارتی با بیان اینکه این وسیله نقلیه توسط ۵۰ مهندس نخبه طراحی و مورد ساخت قرار گرفته است، اظهار داشت: در مرحله اول قرار است  ۱۰۰ دستگاه از این محصول به صورت نسخه محدود (Limited Edition) و به شکل مزایده به فروش برسد.

وی با بیان اینکه ساخت و فروش چنین محصولاتی به قدرت و توانمندی شرکت های دانش بنیان در منجر می‌شود، گفت: اگر حمایت های مادی و معنوی از تولیدات شرکت های دانش بنیان ایجاد شود، مهندسان جوان و نخبه می توانند بدون موانع و با سرعت بالا به دستاوردهای بزرگی دست یابند.

زیارتی سرعت این موتورسیکلت چهار چرخ را ۸۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: برآوردهای صورت گرفته نشان می دهد که این موتورسیکلت ایمن می تواند در آینده جایگزین مناسبی برای خودروهای فسیلی در بین مردم باشد.

تعداد بازدید: 509 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار