جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:42   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90683صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 20 مرداد 1398 - 12:45
ارزش قرارداد بازسازی قطعه اول جاده پل دختر - خرم آباد ۳۰۰میلیارد تومان است / در خصوص پروژه راه آهن شلمچه - بصره عراقی‌ها هنوز زمین‌های مورد نیاز را به ما تحویل نداده اند
ترابر نیوز: معاون وزیر راه: ارزش قرارداد بازسازی قطعه اول، ۳۰۰ میلیارد تومان است و قرار بر این است که این قطعه ظرف ۳۰ ماه تحویل شود.
  
ترابر نیوز:
آغاز بازسازی قطعه اول جاده پل دختر - خرم آبادبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، خیرالله خادمی درخصوص آخرین وضعیت بازسازی جاده‌های استان لرستان پس از سیل فرودین ماه امسال افزود: پنجشنبه گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان لرستان، بازسازی جاده پلدختر خرم آباد آغاز شد و کلنگ قطعه یک این آزاد راه به زمین خورد.
وی اضافه کرد: ارزش قرارداد بازسازی قطعه اول، ۳۰۰ میلیارد تومان است و قرار بر این است که این قطعه ظرف ۳۰ ماه تحویل شود.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل گفت: این جاده، از قدیم حلقه ارتباطی کریدور شمال – جنوب و مسیر ارتباطی استان خوزستان و ایلام بوده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ۴۰ کیلومتر از این جاده، بطور کامل تخریب شده بود و ۶۰ کیلومتر هم بر اثر وقوع سیل خسارت‌هایی دیده بود و در حال حاضر جاده فعلی فقط برای تردد‌های محلی مناسب است.
خادمی ادامه داد: طراحی خوبی انجام شده است و برای ۹۵ کیلومتر مسیر، طرح جایگزین داریم.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل گفت: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی از پنج پل ساخته شده در طول چهار ماه گذشته بهره برداری شد.
وی همچنین در خصوص پروژه راه آهن شلمچه - بصره گفت: هفته گذشته بازدیدی از مسیر انجام شد و با مقامات مربوطه در کشور عراق مذاکرتی داشتیم، عراقی‌ها هنوز زمین‌های مورد نیاز را به ما تحویل نداده اند، اما پس از تحویل اراضی، تجهیز کارگاه پروژه آغاز می‌شود.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل همچنین درباره الکترونیکی شدن عوارض آزادراه‌ها گفت: دریافت عوارضی چهار آزاد راه دولتی تاکنون الکترونیکی شده است و مابقی آزاد راه‌های بخش خصوصی هم به مرور به این پروژه می‌پیوندند.
وی تاکید کرد: موضوع مهم برای بخش خصوصی، تشخیص خودور‌های سنگین و اخذ عوارضی متناسب با این خودروهاست که باید با پلیس راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مذاکرات مربوط به آن انجام شود.
تعداد بازدید: 1356 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار