دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 18:07   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90565صفحه نخست » اخبار رسانه هاچهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 17:38
صرفه‌جویی یک میلیون یورویی با تعمیر لکوموتیوهای باری
ترابر نیوز: با امضای قرارداد بین شرکت های مهندسی احیا صنعت ادوات و الوند نیرو در نمایشگاه صنایع ریلی تهران زمینه صرفه جویی یک میلیون یورویی فراهم شد.
  
ترابر نیوز:

تین‌نیوز | 

با امضای قرارداد بین شرکت های مهندسی احیا صنعت ادوات و الوند نیرو در نمایشگاه صنایع ریلی تهران زمینه صرفه جویی یک میلیون یورویی فراهم شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل شرکت مهندسی احیا صنعت ادوات گفت: قرارداد تعمیرات لکوموتیو باری خطوط اصلی بین شرکت مهندسی احیا صنعت و شرکت الوند نیرو در نمایشگاه صنایع ریلی تهران به امضا رسید.

شاهرخی افزود: در این پروژه با توجه به شرایط ارزی کشور ما شاهد صرفه‌جویی ارزی معادل یک میلیون یورو هستیم و زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر نیروی انسانی فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت شرکت احیا صنعت ارائه خدمات مناسب به تمامی شرکت های بهره بردار و  تعمیر واگن‌های باری ، مسافری و لکوموتیو است .

مدیرعامل شرکت مهندسی احیا صنعت افزود: در سایه تلاش مدیران و کارکنان این شرکت و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ، شرکت احیا صنعت در تعمیر انواع واگن در 8 سال گذشته موفق عمل کرده است.

شرکت احیا صنعت ادوات زیرمجموعه شرکت واگن پارس اراک است که با حدود ۲۰۰ نیروی انسانی به انجام تعمیرات اساسی واگن و لکوموتیو می پردازد.

شرکت واگن پارس اراک واحد تولیدی مادر تخصصی در حوزه محصولات ریلی خاورمیانه است.

این شرکت در سال ۱۳۵۴ در اراک آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۴ با سرمایه گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.

 

تعداد بازدید: 558 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار