پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:56   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90500صفحه نخست » اخبار رسانه هایکشنبه، 6 مرداد 1398 - 11:27
بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان از طرح کدینگ خارج شد
ترابر نیوز: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر در این منطقه شناسایی و از طرح کدینگ خارج شده است.
  

ترابر نیوز:

بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان از طرح کدینگ خارج شد

غلام محمد احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان اقدامی موثر برای جلوگیری از ورود کارت‌های سوخت مهاجر و قاچاق سوخت است.

وی با اشاره به اجرای چند مرحله‌ای طرح کدینگ و پایش کارت‌های سوخت مهاجر گفت: هم اینک کار پایش و بررسی کارت های سوخت آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر شناسایی و از طرح خارج شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: هدف از اجرای طرح کدینگ، جلوگیری از قاچاق سوخت، ممانعت از ورود کارت‌های مهاجر به استان و سهولت سوختگیری در جایگاه‌های‌ سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: ایجاد صف‌های انتظار در محل جایگاه‌های عرضه سوخت در روزهای اخیر به علت شارژ سهمیه ماهیانه کارت‌های سوخت در ابتدای ماه و مراجعه شهروندان جهت سوختگیری در جایگاه‌ها است.

احمدی با اشاره به عدم لزوم استفاده حداقل یکبار از کارت سوخت بمنظور صحت عملکرد آن در جایگاه‌های عرضه سوخت سیستان و بلوچستان از اجرایی شدن مرحله اول استفاده از کارت سوخت در سراسر کشور از ۲۰ مرداد خبر داد.

با هدف مقابله با قاچاق سوخت و با تصویب شورای تامین استان، طرح کدینگ کارت‌ها سوخت از ۹ خرداد ۹۸ در سیستان و بلوچستان در تمامی جایگاه‌های سوخت استان اجرا شد و بر اساس آن کارت های مهاجر از سایر استان‌ها نمی توانند در این استان سوخت گیری کنند.

تعداد بازدید: 553 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار