پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 02:59   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90497صفحه نخست » اخبار رسانه هایکشنبه، 6 مرداد 1398 - 10:43
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه متروی ورامین، پیشوا و قرچک
ترابر نیوز: نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس از سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان ورامین در روز سه شنبه و تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه مترو این ۳ شهرستان خبر داد.
  

ترابر نیوز:

مترو
عکس خبر تزئینی است

 

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، از سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در روز سه شنبه خبر داد و بیان کرد: پروژه احداث مترو تهران به شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا از سال ۸۶ تاکنون و به مدت ۱۲ سال در حال اجرا است.

وی احداث این مترو را مطالبه جمعیت یک میلیونی این ۳ شهرستان دانست و گفت: متأسفانه این پروژه علی رغم پیشرفت ۷۵ درصدی و پیگیری‌های مستمر از طریق مسئولین کُند و فرسایشی شده است و لذا با درخواست اینجانب و دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان به این طرح تخصیص داده شد تا شاهد اجرای سریع‌تر و خدمت رسانی شایسته‌تر به مردم منطقه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس ادامه داد: لذا رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز سه شنبه برای بازدید از مراحل اجرا و ساخت مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا و افتتاح و بازدید از برخی پروژه‌های صنعتی و اشتغال زایی به این ۳ شهرستان سفر می‌کند.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 510 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار