دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 17:09   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90453صفحه نخست » اخبار رسانه هادوشنبه، 31 تیر 1398 - 11:16
بهشت زمین‌خواران کجاست؟
ترابر نیوز: فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با بیان "با اجرای احکام قضایی، تهران را به جهنم زمین‌خواران تبدیل می‌کنیم"، گفت: تخریب ۶۰ ویلا در منطقه سولقان در دستور کار قرار گرفت.
  

ترابر نیوز:

بهشت زمین‌خواران کجاست؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ پاسدار جواد خرمند اظهار کرد: زمین خواری جرم پیچیده ای است که در سطح ملی و استانها بدون اغماض و گذشت با مسببان آن برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم عده ای سود جو و فرصت طلب اراضی ملی را به تاراج ببرند.

 وی افزود: در سطح کشور با دستور قاطع دادستان کشور برخورد قاطع با زمین خواران شروع شده و حتی برخی از استانها نظیر ایلام و کردستان سعی کردیم تا شعبات ویژه مبارزه با زمین خواری را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در برخورد جدی با زمین خواران و متعرضان به اراضی ملی تصریح کرد: خط قرمز ما در همه استانها مبارزه قاطع با زمین خواران است و سود جویان به یاد داشته باشند که با قلع و قمع ساخت و سازهای غیر قانونی مواجه خواهند شد.

وی با تاکید بر این‌که با یک عزم ملی و روحیه جهادی باید به نفع مردم حرکت کنیم تا اجازه ساخت و سازها ی غیر قانونی را در اراضی ملی ندهیم، افزود: تا کنون 10 هزار مورد گزارش مردمی در مورد زمین خواری دریافت کردیم و به سرعت این گزارش ها مورد رصد و کنترل قرار گرفته است. نیروهای ما به سیستم جی پی اس  و همچنین تبلت های مجهز به سامانه رصد تجهیز شده و در تلاش هستیم اتاق مانیتورینگ را به صورت متمرکز در تهران راه اندازی کنیم تا گشت ها و نیروی های حفاظت ما در هر مرحله از عملیات مورد کنترل و رصد قرار گیرند.

وی در ادامه به رفع تصرف ده هکتار اراضی ملی در دماوند و تخریب ویلا سازی‌ها در این منطقه اشاره کرد و گفت: عده ای سود جو با بریدن درختان سیب و تخریب باغات در این منطقه اقدام به ویلا سازی کردند که ارزش آن 500 میلیون  تا یک میلیارد تومان بوده که یک شبه همه آنها را تخریب کردیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن یادآور شد:‌ در منطقه سولقان نیز چنین تصرف ارضی ملی رخ داده بود به طوری که با قطعی شدن احکام تخریب 60 باب ویلا در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

 انتهای پیام/

تعداد بازدید: 836 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار