دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 22:23   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90304صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل چهارشنبه، 19 تیر 1398 - 11:40
۶۹ کیلومتر مسیر بجنورد-جنگل گلستان با مصوبه دولت چهارخطه شد/ خط ریلی جوین-اسفراین حدود ۷۵ درصد پیشرفت دارد
ترابر نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با مصوبه سفر دولت تدبیر و امید به استان در سال ۸۴، ۶۹ کیلومتر از پروژه راهسازی محور بجنورد-جنگل گلستان به بهره براری رسید و به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفت.
  
ترابر نیوز:

۶۹ کیلومتر مسیر بجنورد-جنگل گلستان با مصوبه دولت چهارخطه شد

علیرضا مصطفی زاده بورا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سفر کاروان دولت به استان در سال ۹۴، تامین یکهزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای شتاب دادن به اجرای پروژه راهسازی بجنورد-جنگل گلستان مصوب شد که با این مصوبه، ۶۹ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی آیت الله رفسنجانی در شیروان از دیگر مصوبه های سفر دولت به استان در سال ۹۴ بود که در این سفر تامین ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: کمک به اجرای پروژه ریلی جوین- اسفراین از دیگر مصوبه های سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان در سال ۹۴ است که برای این خط ریلی ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که از این رقم ۲۳۰ میلیارد ریال محقق شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اکنون خط ریلی جوین-اسفراین به طول ۵۰ کیلومتر در ۲ قطعه در حال انجام است که حدود ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی در مجموع سه پروژه در حوزه راه و ساخت بیمارستان شیروان مصوب شد و برای آن سه هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که از این میزان اعتبار، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تامین شده است و حدود ۸۰۰ میلیارد ریال تامین نشد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات دور گذشته سفر دولت به عنوان مصوبه این دور از سفر پیگیری و اجرایی می‌شود افزود: اعتبارات تخصیص نیافته در این دور محقق می‌شود.

مصطفی زاده بورا در باره طرح‌های قابل افتتاح در سفر کاروان دولت به استان گفت: در این دور از سفر رئیس جمهوری به استان، ۶۹ کیلومتر از مسیر بجنورد-جنگل گلستان افتتاح می‌شود همچنین ۴۱۰ واحد مسکن مهر در بجنورد و شیروان به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: در این سفر تامین سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۶ پروژه شاخص و زیرساختی استان پیشنهاد می‌شود البته با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده با مسئولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قرار شد این میزان اعتبار به دو پروژه مهم اختصاص یابد تا زمان بهره برداری از آن سرعت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: رویکرد ما این است که این اعتبار به تکمیل بزرگراه بجنورد-جنگل گلستان و نیز اجرای پروژه ریلی جوین-اسفراین اختصاص یابد و در این صورت این دو پروژه در ۲ سال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

کاروان دولت تدبیر و امید در سفر استانی به خراسان شمالی، ۲۳ و ۲۴ تیرماه جاری در این خطه از کشور حضور دارد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

تعداد بازدید: 656 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار