دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 17:46   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 89843صفحه نخست » بازار سرمایه و اقتصادپنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 - 11:49
بنگاه‌های مسکن در افزایش قیمت‌ها مقصرند/ افزایش دو برابری پرونده‌های گران فروشی خودرو
ترابر نیوز: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از افزایش دو برابری پرونده‌های تخلف گران فروشی خودرو در یک ماهه اخیر در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
  
ترابر نیوز:

به گزارش ایلنا به نقل از صدا و سیما، یاسر رایگانی گفت: سال گذشته ۱۸ هزار پرونده گران فروشی خودرو در شعب این سازمان مختومه شد.

وی با بیان اینکه فقط در یک شعبه هزار پرونده با رضایت شاکی مختومه شد، افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید پایگاه‌های اینترنتی خرید و فروش کالا در فضای مجازی را کنترل و مدیریت کند تا راه دور زدن قانون بسته و با احراز هویت ثبت کنندگان آگهی از آنها مالیات دریافت شود.

رایگانی با بیان اینکه بنگاه‌های مسکن در افزایش قیمت‌ها مقصرند و آگهی‌ها را این بنگاه‌ها در فضای مجازی منتشر می‌کنند گفت: همه آگهی‌های مسکن در فضای مجازی به بنگاه‌های املاک ختم می‌شود.

وی افزود: نوسان قیمت خودرو در فضای مجازی قابل پذیرش است اما درباره مسکن این افزایش قیمت پذیرفته نیست زیرا همه معاملات مسکن در بنگاه‌های املاک انجام می‌شود و آنها از قیمت‌ها اطلاع دارند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بر اساس آمار تولید خودرو در یک ماهه اخیر در مقایسه با سال گذشته چهار برابر شده اما نرخ دلار و شرایط اقتصادی ثابت مانده است بنابراین افزایش ۲۰ درصدی خودرو بی معناست.

رایگانی افزود: در سایت دیوار یک خودرو با چهار آگهی و قیمت‌های مختلف ثبت شده است و چون انتشار آگهی در این گونه سایت‌ها بدون نیاز به ثبت شناسه است هر کسی با هر نیتی آگهی خود را منتشر می‌کند.

وی گفت: مستند قانونی برای برخورد با این افراد نداریم زیرا مستندات را باید اصناف به ما ارائه کنند.

تعداد بازدید: 939 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار