جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 23:10   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 89723صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 28 فروردین 1398 - 13:57
لزوم احداث ۷۰هزار خانه درمناطق سیل‌زده/بازسازی راه‌هاآغاز شده است
ترابر نیوز: وزیر راه و شهرسازی مهمترین پروژه موجود در مناطق سیل‌زده را بازسازی جاده خرم‌آباد به پلدختر عنوان کرد و گفت: از ۱۰۸ کیلومتر این جاده باید حدود ۲۸ کیلومتر بازسازی اساسی شود.
  
ترابر نیوز:
لزوم احداث ۷۰هزار خانه درمناطق سیل‌زده/بازسازی راه‌هاآغاز شده است

به گزارش مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۷۹ هزار واحد آسیب دیده در مناطق سیل زده شناسایی شده که در این میان بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی باید مجدداً احداث و ۱۰۸ هزار واحد مسکونی باید بازسازی شود.

وی افزود: این اتفاق برای مردم تولید اشتغال می‌کند و کسانی که منازلشان آسیب دیده خانه‌هایشان بازسازی و نو خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما زمین‌هایی را در معمولان و پلدختر در مکان‌هایی امن در نظر گرفته‌ایم و در حال واگذاری به مردم هستیم.

اسلامی با بیان اینکه بازسازی در مناطق سیل زده آغاز شده است، گفت: بر روی رودخانه‌های کشکان و سیمره و مرز ایلام و لرستان حدود ۸ پل بزرگ با دهانه ۴۰ تا ۶۰ متری احداث کردیم که در حال حاضر همکاران ما در حال نصب این پل‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه بازسازی جاده‌های آسیب دیده در استان لرستان آغاز شده است، گفت: دولت برای این مساله منابعی را پیش بینی کرده است و ما هم برآورد اولیه این میزان خسارات را اعلام کردیم و متناسب با منابعی که دولت در اختیار ما می‌گذارد پروژه‌هایی را آغاز می‌کنیم.

اسلامی مهمترین پروژه موجود را بازسازی جاده خرم آباد به پلدختر عنوان کرد و گفت: از ۱۰۸ کیلومتر این جاده ۴۰ کیلومتر کنده شده است و ما باید حدود ۲۸ کیلومتر این جاده را بازسازی اساسی کنیم و در ۱۲ کیلومتر آن واریانت (مسیر جایگزین) ایجاد کنیم.

تعداد بازدید: 837 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار