صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 00:12   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 89699صفحه نخست » هوایی2دوشنبه، 26 فروردین 1398 - 10:49
دولت بسته پیشنهادی خود را در حوزه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید ارائه دهد
ترابر نیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتظار از دولت این است که بسته پیشنهادی خود را در حوزه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید چه برای واحد‌های جدیدی که می‌خواهند ایجاد شوند و چه برای واحد‌هایی که به دنبال ادامه حیات هستند، ارائه دهد.
  
ترابر نیوز:

مصاحبه/ دولت بسته پیشنهادی برای رونق اقتصادی ارائه دهد/ گزارش«تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز»تا پایان اردیبهشت به صحن ارسال می‌شودمحمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، با اشاره به راه‌های رسیدن به «رونق تولید» در کشور گفت: دولت باید طرح‌های توسعه‌ای خود را در مسیر رونق تولید کشور ارائه دهد.

وی افزود: انتظار از دولت این است که بسته پیشنهادی خود را در حوزه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید چه برای واحد‌های جدیدی که می‌خواهند ایجاد شوند و چه برای واحد‌هایی که به دنبال ادامه حیات هستند، ارائه دهد.

پورابراهیمی با بیان اینکه سیاست‌های تشویقی دولت در بخش تولید بسیار مهم است، تصریح کرد: معافیت‌های صادراتی، معافیت برای واردات مواد اولیه، کمک به امر صادرات در خارج از کشور، به کارگیری دیپلماسی اقتصادی از طریق وزارت امور خارجه و دستگاه‌های متولی نیز از جمله موارد لازم برای کمک به تولید است.

این نماینده مجلس بیان داشت: اگر تمام این موارد به صورت یک واحد و کل در اقتصاد کشور دیده شود می‌تواند تاثیرگذار باشد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه برخی از کالا‌های اساسی در کشور به دلیل ارزان قیمت بودن قاچاق می‌شوند، تاکید کرد: اگر در سیاست‌های تعیین نرخ ارز ترجیحی برای کالا‌های اساسی بازنگری شود که لزوما باید این اقدام رخ دهد، می‌تواند به افزایش ظرفیت تولید کالا‌ها منجر و مانع رکود در جامعه شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به نتایج «تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز» بیان داشت: گزارش این تحقیق و تفحص نهایی شده است و تا پایان اردیبهشت ماه به صحن علنی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

 

تعداد بازدید: 1051 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار