جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:12   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 88736صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 4 بهمن 1397 - 12:33
نهضت صرفه‌جویی را با راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی آغاز کنید
ترابر نیوز: رییس اتاق کرمان راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی را سرآغاز نهضت صرفه‌جویی و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در استان کرمان دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان پتانسیل بسیار خوبی در خصوص انرژی خورشیدی دارد لذا باید از این پتانسیل نهایت استفاده لازم را برد.
  
ترابر نیوز:

نیروگاه خورشیدی

به گزارش ایسنا، "مهدی طبیب‌زاده" صبح امروز چهارم بهمن‌ماه در چهلمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: غفلت بسیار زیادی در استفاده از انرژی در استان و کشور می‌شود.


وی از تاثیر انرژی بر کسب و کار سخن گفت و بیان کرد: ارزش مصرفی حامل‌های انرژی و انرژی الکتریکی در استان کرمان براساس قیمت‌های واقعی حدود 40 هزار میلیارد تومان است که تنها متاسفانه 4 هزار میلیارد تومان آن وصول می‌شود.

رییس اتاق کرمان بر لزوم توسعه نیروگاه‌های خورشیدی تاکید کرد و افزود: باید نهضت توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در استان کرمان راه‌اندازی شود و باید پیک‌زدایی به سمت صنعت برد که می توان این کار را در تابستان سال آینده در دستور کار قرار دهیم.

وی راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی را سرآغاز نهضت صرفه‌جویی و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان پتانسیل بسیار خوبی در خصوص انرژی خورشیدی دارد لذا باید از این پتانسیل استفاده لازم برد.

طبیب‌زاده ظرفیت تولید انرژی خورشیدی استان کرمان را 10هزار مگاوات دانست و بیان کرد: باید برای تسهیل راه‌اندازی این نیروگاه‌ها اقدامات موثری از سوی استانداری کرمان و دستگاه های ذیربط صورت گیرد.

انتهای پیام

تعداد بازدید: 712 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار