جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 23:51   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 88635صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 27 دی 1397 - 11:59
خوراکی را فقط از مهماندار بگیرید
ترابر نیوز: فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از مسافران خواست تا هرگونه خوراکی و آشامیدنی را تنها از طریق مهمانداران قطار تهیه کنند
  
ترابر نیوز:

خوراکی را فقط از مهماندار بگیریدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت اله ملکی گفت: مسافرانی که قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس راه‌آهن توجه کرده و مراقب سارقانی که به روش مسمومیت و بیهوشی اقدام به سرقت از مسافران می‌کنند باشند.
وی همچنین از دستگیری سارق اموال مسافران قطار به این روش خبر داد و افزود: سارقی که به روش مسمومیت و بیهوشی مسافرین قطار، اموالشان را سرقت می‌کرد توسط مأموران پلیس‌راه آهن اراک شناسایی و دستگیر شد.
ملکی با اشاره به خبر بیهوشی یکی از مسافران قطار مشهد– اهواز در ۱۸ آذرماه امسال و سرقت اموال وی توسط فردی ناشناس در داخل قطار گفت: فرد مذکور با ارسال پیامک به برادر مالباخته و اخذ صد هزار تومان وجه از طریق کارت عابر بانک مسافری دیگر دریافت کرد که با توجه به نحوه سرقت حرفه‌ای، سارق شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی پلیس اراک قرار گرفت.
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور افزود: عکس سارق از دستگاه خود پرداز مستقر در ایستگاه راه‌آهن قم در هنگام برداشت وجه سرقتی، گرفته شد و با هماهنگی معاونت آگاهی پلیس راه‌آهن چهره سارق برای شناسایی به کلیه یگان‌های پلیس راه‌آهن ارسال شد.
ملکی با اشاره به اینکه در طی این مدت، پلیس راه‌آهن مهمانداران قطار‌های محور جنوب را نسبت به این امر حساس کرد، اضافه کرد: هویت سارق در ۲۳ دی ماه در قطار مسافری تهران–خرمشهر شناسایی و رفتار وی به صورت نامحسوس کنترل شد.
وی گفت: در این زمینه مراتب به اطلاع مقام قضایی رسید و ضمن هماهنگی با مسئولان راه‌آهن، قطار در ایستگاه مذکور متوقف و با رعایت کلیه ملاحظات، اقدام به دستگیری فرد مورد نظر شد. همچنین در بازرسی از وی، تعداد ۱۰۰ عدد قرص‏ لورازپام، پنجاه سی سی شربت متادون، ۳ کارت عابر بانک متعلق به غیر، یک عدد کارت خودرو و بیمه نامه متعلق به غیر و همچنین یک جلد پاسپورت متعلق به فرد مالباخته کشف و ضبط شد.
وی افزود: به دنبال تحقیقات بیشتر از سارق و بررسی پرونده‌های مفتوح وی در قم و شیراز، زوایای پنهان سرقت این سارق در اختیار مأموران آگاهی پلیس راه‌آهن اراک قرار گرفت.

تعداد بازدید: 406 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار