چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 18:05   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 87820صفحه نخست » هوایی2شنبه، 21 مهر 1397 - 13:30
چون نیرو نداریم مجبوریم از بازنشستگان استفاده کنیم
ترابر نیوز: معاون رییس قوه قضاییه گفت: تحول نیاز به مدیران جوان دارد اما چون نیرو نداریم مجبوریم از برخی افراد که بازنشسته شدند، استفاده کنند.
  
ترابر نیوز:
چون نیرو نداریم مجبوریم از بازنشستگان استفاده کنیم

به گزارش مهر، حجت الاسلام حمید شهریاری در همایش هفته خدمات الکترونیک قضایی که صبح امروز شنبه برگزار شد گفت: یکی از معضلات را اختلاف رویه قضایی دانست و افزود: در بین استان ها هماهنگی لازم وجود نداشت و باید یکپارچگی حاکم شود، اکنون این عدم یکپارچگی یکی از مشکلات است.

وی با بیان اینکه نمی توان با رویه های موجود تحول ایجاد کرد، گفت: با این منابع انسانی و رویه فعلی تحول ایجاد نمی شود و ما نیاز به افراد جدیدی داریم که به قوه قضاییه اضافه شوند.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تصریح کرد: باید شرکت های حامی خدمات الکترونیک داشته باشیم تا تحولات لازم میسر شود.

وی افزود:  یکی از اهدافی که مقام معظم رهبری از رییس قوه قضاییه خواستند ایجاد تحول در دستگاه قضایی است و راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک قضایی یکی از راه های تحول در دستگاه قضایی است.

معاون رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خدمات الکترونیک قضایی دارای چندین لایه است و لایه اول لایه خدمات ستادی و استانی و لایه دوم استفاده از فن اوری است.

 شهریاری ادامه داد: لایه سوم لایه تغییرات در سازمان و فرایندهای سازمانی و لایه چهارم که  مهم تر لایه است  خدمات قضایی و تعامل با ظابطان قضایی و افرادی و نهادهای است که با دستگاه قضایی ارتباط دارند است.

معاون امار و فن اوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در حوزه تحول در حوزه ستادی و استانی بدون کمک نخبگان نمی توانیم تحولی ایجاد کنیم.

حجت السلام و المسلمین شهریاری بیان کرد: برای ایجاد تحول باید به روند کار اشنا شویم زیرا ایین دادرسی کیفری دارای پیچیدگی زیادی دارد و همیشه چند سالی طول می کشد که به پیچیدگی ها و روند کار اشنا شویم.

معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه تحول نیاز به مدیران جوان دارد، گفت: در قوه قضاییه پیرمردی داریم که می گوید مرا از کار بردارید، اما چون کسی را نداریم از او استفاده می کنیم. امثال این فرد زیاد است.

تعداد بازدید: 339 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار