دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 18:22   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 87790صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 19 مهر 1397 - 10:55
افتتاح ۳ پروژه فرهنگی- درمانی و ورزشی در خراسان‌رضوی با حضور وزیر راه و شهرسازی
ترابر نیوز: در سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی ۳ پروژه فرهنگی، درمانی و ورزشی از مجموع ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد طی مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.
  

ترابر نیوز:

افتتاح پروژه در سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی ۳ پروژه فرهنگی، درمانی و ورزشی از مجموع ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد طی مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز ۱۹مهرماه همراه با استاندار خراسان‌رضوی، عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان خراسان‌رضوی جهت افتتاح ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد طی مراسمی این پروژه‌ها را افتتاح کرد.

در اولین مراسم، مرکز جامع سلامت حاجی اربابی به مساحت ۹۱۰ مترمربع افتتاح و تحویل مرکز علوم پزشکی خراسان‌رضوی شد.

در ادامه سالن ورزشی چندمنظوره امام هادی در محله طوس دیگر پروژه افتتاح شده توسط وزیر راه و شهرسازی بود. همچنین، مدرسه ابرار ۱ یکی از سه پروژه فضای آموزشی و فرهنگی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مقامات استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امروز همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۶ طرح با هزینه بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار مردم شهر مشهد قرار گرفت. ۱۶ طرح افتتاح وزیر در پروژه‌های بازافرینی و سکونتگاه‌های غیررسمی حاشیه شهر مشهد شامل سه پروژه فضای آموزشی و فرهنگی، یک پروژه ورزشی، یک پروژه بهداشت و درمان، زیباسازی پارک و بهسازی اجرای شبکه فاضلاب هرکدام یک پروةژ بود که در کنار دو پروژه بهسازی و بهبود معابر و همچنین هفت پروزه تامین برق و روشنایی افتتاح شد.

 

تعداد بازدید: 503 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار