سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 01:04   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 87703صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلشنبه، 14 مهر 1397 - 12:30
سفرهای ورزشی خود را ارزان و راحت با قطار انجام دهید
ترابر نیوز: در راستای حمایت و تأمین امنیت سفر تیم‌های مختلف ورزشی و به منظور دسترسی مطلوب باشگاه‌ها و کاروان‌های ورزشی و ... به بلیت گروهی قطار، شرکت رجا تسهیلاتی را برای این گروه‌ها در نظر گرفت.
  
ترابر نیوز:

سفرهای ورزشی خود را ارزان و راحت با قطار انجام دهیدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص تسهیلات "طرح میدان" اعلام کرد: همه­­ باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت بلیت گروهی قطارهای این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، درخواست خود را ثبت و نسبت به تهیه بلیت‌های گروهی اقدام کنند.

طرح «میدان» بارویکرد ایمنی بالای سفر برای ورزشکاران، قهرمانان و کاروان‌های ورزشی همچنین تماشاگران باشگاه‌های مختلف­در مقابل با سایر روش‌های حمل و نقلی اجرایی شده است.

براساس این طرح علاوه بر تخفیف تا سقف 20 درصد متناسب با برنامه ‌سفر، امکان ارائه‌ی خدمات ویژه پذیرایی، رفاهی و خبری در قطارهای رجـا فراهم می‌شود.­

شرکت حمل و نقل ریلی رجا آمادگی دارد برای همکاری با فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ... نسبت به برنامه‌ریزی سفرهای آنان اقدام کند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد طرح مزبور با شماره تلفن 88347027-021 تماس بگیرند.

تعداد بازدید: 765 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار