جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:57   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 87554صفحه نخست » هوایی2شنبه، 7 مهر 1397 - 11:59
خنثی‌سازی حربه‌های جنگ اقتصادی دشمن با تقویت «دیپلماسی اقتصادی»
ترابر نیوز: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت دیپلماسی اقتصادی، بسیاری از حربه‌های دشمن در جنگ اقتصادی خنثی می‌شود.
  
ترابر نیوز:
خنثی‌سازی حربه‌های جنگ اقتصادی دشمن با تقویت «دیپلماسی اقتصادی»

محمدمهدی مفتح در گفتگو با مهر، با تاکید بر اهمیت توجه به دیپلماسی اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی دشمن، اظهار داشت: در شرایط فعلی توجه به تقویت دیپلماسی اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و باید با همه کشورهای دنیا به استثنای کشورهایی چون رژیم اشغالگر قدس که آنان را به رسمیت نمی‌شناسیم، ارتباط اقتصادی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: به جای دلبستن به کشورهایی که به وعده‌های خود پایبند نیستند، باید با کشورهای همسو مراودات تجاری خود را تقویت کنیم؛ در این زمینه لازم است، در راستای افزایش تعاملات تجاری با کشورهای همسایه و اسلامی، اقدامات بیشتری صورت گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: برای برون‌رفت از شرایط تحریم، تقویت دیپلماسی اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید مسئولان وزارت خارجه در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

مفتح یادآور شد: علاوه بر ضرورت افزایش مراودات اقتصادی با کشورهای همسو در شرایط تحریم، لازم است بر ظرفیت‌های داخلی خودمان هم تکیه کنیم و آن‌ها را به فعلیت برسانیم؛ تکیه بر ظرفیت‌های درون‌زا و افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی، از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در این شرایط مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت باید اقداماتی اساسی در راستای توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور انجام دهد، اظهار داشت: با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت دیپلماسی اقتصادی، بسیاری از حربه‌های دشمن در جنگ اقتصادی خنثی می‌شود.

تعداد بازدید: 809 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار