پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 04:37   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 87516صفحه نخست » حوادثپنجشنبه، 5 مهر 1397 - 12:35
جان باختن ۵ نفر در حوادث رانندگی دیشب و امروز استان
ترابر نیوز: از شب گذشته تا صبح امروز ۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.
  
ترابر نیوز:
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،  صبح امروز در برخورد دو خودرو سواری پراید و وانت جان باختن ۴ نفر در حوادث رانندگینیسان در محور لیکک - بهبهان،  سه نفر جان خود را از دست دادند.
بنا به این گزارش در این حادثه که علت آن در دست بررسی است هر سه جان باخته شامل راننده سواری و دو سرنشین آن از یک خانواده (پدر، مادر و یک فرزند پسر) بودند و راننده خودروی نیسان نیز مجروح شد.
علت حادثه در دست بررسی است.
پیش از این حادثه نیز رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  از کشته  و مصدوم شدن ۴ نفر در پی تصادف دو خودروی ۲۰۶ با ۴۰۵ در محور کمربندی یاسوج به اصفهان در نزدیکی پل مختار خبر داد.
جلال پورانفرد با بیان اینکه این حادثه  چهارشنبه شب  (چهارم مهرماه سال جاری) به وقوع پیوست، گفت: این حادثه متاسفانه دو فوتی و دو مصدوم بر جای گذاشت.
 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: با گزارش این حادثه به مرکز پیام بلافاصله اکیپ‌های اورژانس ۱۱۵  از پایگاه زنده یاد مرتضوی،پایگاه ۳ شهری و پایگاه ۲ شهری به محل حادثه اعزام شدند.
 پوران فرد با اشاره به اینکه در این حادثه متاسفانه یک جوان ۲۷ ساله و یک خانم حدود ۵۰ ساله  پیش از رسیدن اورژانس در دم جان باخته بودند، اضافه کرد: دو مصدوم  این حادثه بعداز اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
وی گفت: حال مصدومان خوب گزارش شده است.
 
تعداد بازدید: 879 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار