جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:41   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 87349صفحه نخست » هوایی2شنبه، 24 شهریور 1397 - 12:58
بهبود وضعیت صندوق‌های بازنشستگی اولویت اصلی وزارت رفاه
ترابر نیوز: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهبود وضعیت صندوق‌های بازنشستگی در اولویت برنامه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.
  
ترابر نیوز:
بهبود وضعیت صندوق‌های بازنشستگی اولویت اصلی وزارت رفاه

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با مهر، در مورد اولویت برنامه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر صندوقهای بازنشستگی با مشکلاتی مواجه هستند که قصد داریم با برنامه ریزی‌هایی در جهت عبور از این مشکلات اقدام کنیم.

وی گفت: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری هستند به همین دلیل بهبود وضعیت این صندوق ها تاثیر مثبتی بر عملکرد صندوق ها و رسیدگی و ارائه خدمات به جامعه هدف خواهد داشت.

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به خروج از بنگاه داری اشاره کرد و گفت: قصد داریم زمینه سهام داری بازنشستگان و کارگران را با واگذاری برخی از شرکتهای تحت پوشش این صندوقها در بورس فراهم کنیم و از این طریق سرمایه های این صندوقها و شرکتها که متعلق به کارگران و بازنشستگان است حفظ می شود.

وی افزود: برخی از شرکتهایی که در گذشته به تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی در ازای بدهی های دولت واگذار شده بود زیان ده و ورشکسته بوده اند به همین دلیل قصددایم با واگذاری این شرکتها تا حدودی از بحران مالی آنها جلوگیری کنیم.

بندپی گفت: هدف ما بهبود وضعیت زندگی بازنشستگان و معیشت این افراد است تا آنها دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

وی افزود: از دیگر برنامه های این وزارتخانه ،ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان است که برای این موضوع نیز برنامه هایی در دستور کار داریم.

تعداد بازدید: 507 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار