صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:47   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 87037صفحه نخست » حوادثیکشنبه، 4 شهریور 1397 - 10:59
21 گروه ارزیاب هلال احمر در منطقه زلزله زده حضور دارند
ترابر نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از حضور 21 گروه عملیاتی امداد و نجات این سازمان در منطقه زلزله زده تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه خبر داد.
  
ترابر نیوز:

مرتضی سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با کسب خبر وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری در منطقه ثلاث باباجانی، ستاد بحران در مرکز کنترل و هدایت سازمان امداد و نجات تشکیل و با برقراری ارتباط تلفنی با جمعیت هلال احمر کرمانشاه دستور اعزام گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده صادر شد.
وی ادامه داد: هم اکنون گروه های ارزیاب اعزامی هلال احمر در منطقه زلزله زده حضور دارند و مشغول انجام ارزیابی های اولیه وقوع این زمینه لرزه هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توضیح داد: طبق اطلاعات دقیق و ارزیابی شده ارسالی از سوی گروههای ارزیاب اعزامی به مناطق زلزله زده مشخص شده که بر اثر زلزله بامداد امروز (یکشنبه) تازه آباد 241 نفر مصدوم شدند و متاسفانه 2 تن جان خود را از دست دادند.
سلیمی اضافه کرد: در این زلزله یک زن باردار (به همراه جنین 8 ماهه) در اسلام آباد غرب و یک پیرمرد 70 ساله در ثلاث باباجانی نیز به دلیل (استرس و حمله قلبی) جان خود را از دست دادند.
این مقام مسئول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هم اکنون 21 تیم ارزیاب، 40 نیروی زبده امدادگر و نجاتگر، 18 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه خودروی نجات به همراه یک فروند بالگرد امدادی در منطقه حضور دارند و به استان های لرستان، کردستان و ایلام نیز دستور آماده باش 100 درصدی برای امدادرسانی به زلزله زدگان داده شده است.
زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتر ساعت 2 و 43 دقیقه و 25 ثانیه بامداد امروز (یکشنبه) حوالی تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی را لرزاند.
مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران گزارش داد، این زلزله در عمق 8 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
کانون این زلزله در موقعیت 34.63 عرض شمالی و 46.22 طول شرقی ثبت شده است.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 136 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
 

انتهای پیام /*

تعداد بازدید: 439 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار