سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 00:16   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 86780صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلیکشنبه، 21 مرداد 1397 - 11:41
کامیون های تهران مکلف به دریافت «باربر» می شوند/ تردد اتوبوس ها به شرط داشتن معاینه فنی
ترابر نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از اجرای طرح الزام کامیون های حامل بار به دریافت «باربر» خبر داد.
  
ترابر نیوز:

به گزارش ایرنا ،محسن پورسید آقایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح از چهارشنبه هفته جاری به صورت آزمایشی و داوطلبانه اجرا می شود.
وی اضافه کرد: براساس این طرح کامیون های حامل بار باید در سامانه «تهران من» ثبت نام کرده و پس از آن در سایت «بارانه » مسیر رفت و آمد خود را مشخص کنند.
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای آبان ماه برای همه کامیون های حامل بار اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد: کامیون های فاقد باربر توسط پلیس متوقف خواهند شد.
وی یادآور شد: کامیون هایی می توانند باربر دریافت کنند که معاینه فنی داشته باشند.
پورسید آقایی با باعلام اینکه از اول مهر هیچ اتوبوس حمل و نقل عمومی اجازه حرکت بدون معاینه فنی نخواهد داشت، گفت : پس از ابلاغ بخشنامه ضرورت دریافت تاییدیه معاینه فنی اتوبوس های حمل و نقل عمومی میزان دریافت معاینه فنی از 76 درصد به 88.4 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 700 دستگاه اتوبوس معاینه فنی جدید گرفتند،افزود: پیش بینی می شود تا ابتدای مهر ماه جاری میزان دریافت معاینه فنی به بالای 95 درصد برسد ، همچنین از این تاریخ به اتوبوس های حمل و نقل عمومی که تاییدیه معاینه فنی ندارند اجازه ارائه خدمات در سطح شهر تهران داده نمی شود و سرویس ادارات هم باید تا اول مهر معاینه فنی دریافت کنند.
معاون شهردار تهران اضافه کرد: سامانه ای در حال راه اندازی است تا اتوبوس ها برای تردد به شرط داشتن معاینه فنی مجوز بگیرند.
پورسید آقایی افزود: براساس مصوبه استانداری هیچ دستگاهی حق عقد قرارداد سرویس ادارات با شرکت هایی که خودروهای آنها فاقد معاینه فنی است، ندارند.
 

انتهای پیام /*

تعداد بازدید: 704 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار